Advies voor studie(laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

aFloris

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2012
Beste mensen,

M'n ouwe Toshiba heeft het begeven, helaas. De eventuele reparatiekosten zijn gelijk aan een nieuwe laptop, dus wil graag een nieuwe laptop aanschaffen.

Even wat basis specificaties:

Budget: €500-€600
Beeldscherm: liefst 15.6''
Gebruik:
  • Studie gerelateerde programma's(Ik doe geen grafische studie) zoals Word etc.
  • Muziek, Films afspelen(zonder sloom/warm te worden), Internetten
  • Basis games; niks bijzonders, als die Minecraft beetje soepel kan draaien zou dat fijn zijn

Graag hoor ik wat advies, welke nu erg goed zijn qua prijs/kwaliteit. Alle informatie is welkom!

Mvg,
aFloris

Laatst bewerkt:
Moet de laptop Full HD zijn of Full HD uitgang met HDMI? Films op Full HD?
En ik ben alvast aan het zoeken ;)
edit: Het ligt eraan of je het graag onder de 500 euro wilt hebben of niet. Voor minecraft heb je namelijk niet zo veel nodig, voor Office en HD video ook niet :). Anders is dit misschien wat. Er zullen misschien wel goedkopere zijn met die hardware, maar deze is getest door HWI... Als dat je niet uitmaakt en het je gaat om de specificaties (zal waarschijnlijk niet veel uitmaken als de specs hetzelfde zijn), dan zal ik goedkopere alternatieven voor je zoeken!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie!

Ja ik weet dat ik voor de dingen die ik wil doen wel iets goedkoper kan zoeken. Maar een computer met iets meer kracht is ook prettig. Dus dan vind ik het geen probleem om iets meer uit te geven ;) haha

Mvg

Hoi,

@cray ik begrijp je antwoord niet aangezien de ts afloris heet of heb je twee accounts?

Ja, sorry er gaat ergens iets fout. Ik werd op dit account niet meer toegelaten, maar nu opeens weer wel.. sorry voor het ongemak!

Hoi,

Ziet er goed uit, maar lift je nu mee of is het wat ik in mijn vorig bericht vroeg zou handiger wezen om die dan aan te houden. je wacht woord was verlopen zeker

Ps lees het al hoe of wat

Laatst bewerkt:
Alhoewel ik het pijnlijk vind om te zeggen, zou ik toch voor die Asus gaan. De I5 is flink beter dan de A6-3420m (passmark 3,983 tegen 2,098).

Hoi,

En grafisch is hij ook beter inderdaad ik zou het ook dan ook bij de Asus houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan