Advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvdwe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Heb nu chello 2 jaar,wil hier vanaf stappen omdat er steeds (laatste tijd) dingen gebeuren zonder het te melden.
Gisteren 30-07 hebben ze zomaar mijn wachtwoord veranderd van mijn emailacount vind dit een schending van mijn privacy! Wat kan ik het beste nemen ASDL?
Groet Willem

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er bij al die bedrijven iets loos is want ik kreeg gisteren een rekening van Scarlet, die blijkbaar zonder dat ik iets wist planet internet overgenomen hebben, dat als ik in de toekomst de maandeijkse factuur niet via domiciliëring betaal, er €1 bij komt voor de papieren factuur. Dit is een schande en een pure geldklopperij. Toch vertik ik het om ze zomaar aan mijn rekening te laten zitten, want in de overeenkomst staat dat ze de prijs zonder meer kunnen verhogen en dat je als consument moet betalen. Waar zitten nu die organisaties die voor de consument opkomen? Ik heb reeds meerdere mails gestuurt maar geen enkele is beantwoord. Mischien moeten we de pc maar vergeten en terug op de tam-tam gaan roffellen? :evil:

Groetjes

Ja je hoord wel meer klachten over chello, maar zo erg zwart wit zal het ook niet zijn? ik ben zelf ook van chello afgestapt, omdat ik adsl stabieler vond, en ook wel duur worden. je moet eens kijken welke providers beschikbaar zijn in jouw regio. maar ik geloof niet in perfecte providers, er kan altijd iets mis gaan. Ikzelf heb geruime tijd zonnet, ik ben er heel tevrede over, maar er zullen ook mensen zijn die er slechte ervaringen mee hebben, dat zal je altijd blijven houden.
kijk hier voor beschikbaarheid.
http://www.internetten.nl/

Bedankt ik ga even chekken wat ik kan nemen.

Ik zou dat we hier ook van Chello af zouden kunnen gaan en gewoon lekker ADSL. Maar helaas ik betaal hier de rekening niet en heb er dus weinig zeggenschap over.

Maar van Chello afgaan en naar een andere provider, dat is altijd een verbetering.

kpn

Hoi,

Heb zelf via Tiscali een kpn-mixstream abonnement en dat bevalt uitstekend. KPN beschikt bovendien over een goede tweedelijnshelpdesk (moet je wel eerst voorbij de eerste linie komen :-)) XS4ALL schijnt een van de beste providers te zijn, zowel volgens de consumentenbond als volgens een groot aantal bekenden van me. ADSL is sowieso beter dan kabel: je levert misschien wat snelheid in maar hebt geen last van te weinig capaciteit.
Groetjes
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan