advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
graag even advies van game console kennners.ik wil mijn dochters een playstation of xbox geven.maar ik kan geen keus maken.welke kan ik het beste nemen de playstation 2 of de xbox(niet de nieuwe die uitkomen die zijn te duur).iemand ervaring met deze twee consoles.

Xbox
- nieuwer
- games lijken meer op pc games
- ingebouwde opslag
- optionele DVD optie (30 euro dacht ik)

Playstation 2
- graphics iets minder naar mijn zeggen
- moet nog een memory kaart bij.
- ingebouwde DVD optie

En dan heb je nog een gamecube, daar heb je veel keuze uit kleurrijke games, mario etc. Ik weet niet hoe oud je dochter is.... Maar dat is misschien wat leuker qua games. Ook kost hij nog maar € 99,- (zonder memory kaart)

De playstation heeft laatst een update uitgevoerd, een super kleine playstation 2. Hij is wel iets duurder als de normale maar wel klein. :thumb:

En dat was zo'n beetje mijn advies

PS: Hier zijn vaak discussies overgevoerd, je kan het best kijken naar de spellen die beschikbaar zijn

Mm ik zelf heb een xbox maar me vriendin klaagt dat er alleen maar race en vechtspellen voor zijn...De graphics van de xbox zijn naar mijn mening wel een stukkie mooier maar qua spellenaanbod zou ik als vrouw wel voor de playstation gaan:D

XBOX: Kwaliteit
Ninteno: Gamefun
PlayStation: Zwervelt er tussen in.

Mijn voorkeur gaat uit naar een X-doos maar de XBOX 360 komt er ook aan over een tijdje.

als je dochters nog jong zijn (3-9 jaar) zou de gamecube een zeer goede keuze zijn aangezien er veel kinderspellen voor bestaan. anderzijds, de PS2 heeft een heel ruim gamma van games hoewel deutstraling ervan minder is... van de Xbox bestaan idd maar weinig spellen voor (kleine) kinderen... maar ik zou voor de gamecube gaan... grote en goedkope memorycards, en maar 99 euro incl spel (als je weet waar te kopen) en de PS2 en de XBOX hebben heel dure spellen...

ze zijn 12 en 16 jaar jong.de nieuwe xbox is geen optie die wordt me te duur.ze zijn gek op de sims.beeld kwaliteit zegt me ook wel wat.het wordt dus een strijd tussen playstation en xbox.

dan ist eenvoudig, voor de XBOX vind ik dan het spel de sims absoluut het beste is... ik zou voor de XBOX gaan. Mischien nog heel even wachten om te zien of dat er nog iemand anders een bericht post...

Persoonlijk zou ik voor de Playstation 2 gaan. Hierop kunnen ook de oude Playstation 1 spellen gespeeld worden, die veelal afgeprijst zijn. Oke, de graphics van de PS1 spellen zijn natuurlijk minder, dan van de PS2 spellen. Qua spel keuze heeft de Playstation (1 en 2) meer titels dan de Xbox.

Nou Laat ik ook maar mijn mening plaatsen.

Hou oud is je dochter dat is de eerste vraag ?
onder de 13 raad ik een Nintendo aan
daar boven zijn de xbox en ps2 bijna gelijk
X-box is iets mooier qua beeld maar ik vind de nieuw ps2 mooier qua uiterlijk
beide kunnen goed omgbouwd worden alleen is de xbox iets goedkoper daar in en wat makkelijker.
Raad overgens wel aan een van deze 2de hands te kopen want volgend jaar komen de nieuwe al weer uit .

maar personelijk raad ik de PSP aan waarom ?
het is een mp3 speler
je hebt geen tv nodig en je kan makkelijk met meerdere psp mensen spelen
ook leuk voor op vakantie en je kan ook nog film kijken als je wil

Ik heb mijn consoles weggedaan sinds ik de psp heb want ik was de kabels zat en kan nu lekker op de bank gamen terwijl mijn vriendin tv kijkt
ook kan ik snel ff op internet kijken want in de laatste versie zit ook een browser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan