advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

chila

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Hallo,

ik heb een vraag.ik woon vlak bij mensen die sinds kort een adsl aansluiting hebben.
ik woon er ongeveer 25tot50 meter vanaf.
nu hebben wij het erover gehad dat ik een draadloze router moet kopen zodat ik bij mij thuis ook gebruik kan maken van hun adsl.
Weet iemand wat ik het beste hiervoor kan doen/aanschaffen?
we hebben allebij windows XP
Alvas bedank.

Chila

25 tot 50 meter......veel muren er tussen.
is het een flat of.....
de afstand kan wel eens het probleem worden.

nee de mensen hebben een zaak waar de pc zich bevind.
van pc naar de deur is ong 10 meter zonder muren.
Dan de deur en dan is het openlucht tot mijn appartement.

Zal "tricky" worden.

Ik zou zeggen kijk eens op deze site.
Hier staat wel een oplossing tussen voor jou probleem.
kan de router dicht bij de voordeur gezet worden of moet die tien meter er echt tussen blijven.

het zal zoiets worden denk ik.

DGL-4300
D-Link 108 Mbps SuperG MIMO draadloze router 141,61incl
119,00 excl Plaats in winkelmandjeMandje
Vergroot het bereik van uw draadloze netwerk met D-Link's nieuwe Super G MIMO draadloze router, de DI-634M. De DI-634M maakt gebruik van de nieuwste Smart Antenna MIMO-technologie en Super G-technologie, waardoor de prestaties ten opzichte van IEEE 802.11b en 802.11g aanzienlijk zijn verbeterd. De DI-634M biedt ondersteuning voor het delen van internetverbindingen en een stabiel draadloos netwerk met maximale draadloze overdrachtssnelheden van 108 Mbps. In combinatie met andere draadloze producten van D-Link met Super G MIMO kan het bereik tot 8x verder zijn dan bij standaard 802.11g. U kunt zo overal in uw huis of kantoor draadloos communiceren.

Laatst bewerkt:
Als het over 25 meter gaat en de mogelijkheid is aanwezig,koop dan gewoon 100 meter CAT 5 kabel,leg die onder de grond in een flexibele pijp en sluit dat aan de ene kant aan op het modem/router en aan de ander kant aan je computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan