In bijlage in lijst met in het Tabblad lijst alle gegevens.
De laaste 3 kolommen bepalen of we alles ontvangen hebben, gedeeltelijk of verlies.
Nu ga je zeggen werk met access, maar dit gaat niet daar er niemand mee kan werken en het ook niet beschikbaar is op het werk.
Dus waneer ik dan bijvoorbeeld lijn 1 aanvink dan zou hij die lijn moeten kopiëren naar het tabblad Gerecupereerd, Verlies of Gedeeltelijk al naargelang wat is aangvinkt, zodanig
dat we snel een overzicht hebben van de zaken die we gewonnen of verloren hebben of gedeeltelijk geïnd hebben.
Is dit mogelijk in Excell?
Groeten,
De laaste 3 kolommen bepalen of we alles ontvangen hebben, gedeeltelijk of verlies.
Nu ga je zeggen werk met access, maar dit gaat niet daar er niemand mee kan werken en het ook niet beschikbaar is op het werk.
Dus waneer ik dan bijvoorbeeld lijn 1 aanvink dan zou hij die lijn moeten kopiëren naar het tabblad Gerecupereerd, Verlies of Gedeeltelijk al naargelang wat is aangvinkt, zodanig
dat we snel een overzicht hebben van de zaken die we gewonnen of verloren hebben of gedeeltelijk geïnd hebben.
Is dit mogelijk in Excell?
Groeten,