Adware cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Als ik adwcleaner laat draaien dan vindt hij 68 treads,als ik dan op clean klick,dan krijg ik bovenin het scherm tussen() reageert niet te staan????
 
Ik weet niet welke tools je gebruikt om je pc te beveiligen
maar ik neem aan dat je toch minstens Avast of AVG hebt, verder nog mbam en de vuurmuur van win 10.
In de fora over adwcleaner komt dit tool er niet best af -overbodig - onzinnig zijn enkele kwalificaties.
Je kunt het dus ook gewoon verwijderen want het draagt niks bij.
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/AdwCleaner-anti-spyware-toolbar-cleaner (scroll naar reacties)

btw ik heb zelf nog als extras spywareblaster en ccleaner....en nooit gedonder whatsoever:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
In de fora over adwcleaner komt dit tool er niet best af -overbodig - onzinnig zijn enkele kwalificaties.
Je kunt het dus ook gewoon verwijderen want het draagt niks bij.

Je verkondigt hier klinkklare onzin van de bovenste plank, AdwCleaner is een tool die zowat elke malwarebehandelaar gebruikt.

Ik stel toch gewoon een vraag

Da's mooi en ik reageer erop, net zoals gast0225 dat in je vorige topic deed.

Wat er is mis met de problemen stap voor stap aan te pakken ?
 
Als ik zulke antwoorden krijg(voor een leek als ik) sluit dan de topic maar,walgelijk antwoordt!!!
 
Je stelt vragen, er komen tips maar er komt helaas geen feedback.
 
Wil iedereen graag normaal reageren de volgende keer.
 
Ik vindt de reacties een beetje onbeschoft,vooral de laatste.
Ik ben op dit gebied een beetje een leek en ben beginneling,zo kom ik niet verder.
Gr Willem
 
Je zou kunnen beginnen met reageren of een antwoord te geven als iemand een oplossing aanbied, had al een oplossing neergezet waar je gewoon niet op reageert, heb hem maar weggehaald, was schijnbaar niet interessant voor je.
Geen antwoord geven vind ik weer onbeschoft.....
 
Sorry,excuus,heb hem dan waarschijnlijk over het hoofd gezien IBM privé omstandigheden,sorry.
Zou je hem nog eens willen plaatsen,dan zal ik reageren,excuus.

Moet zijn ivm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan