Adware RogueSuspect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cynt27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo,

Eerst en vooral wil ik jullie meedelen dat ik pas nieuw ben hier en een beginnetje ben.
Avg vind Adware RogueSuspect, ik herstel dit dan en toch telkens bij een nieuwe scan vind hij dit terug. Ik bij al bij regedit geweest en die sleutel verwijderd maar toch komt het steeds terug. Iemand idee hoe ik dit kan verwijderen. Mocht het zijn dat ik logbestand moet geven graag hele duidelijk uitleg te geven wat ik juist moet doen want heb dit nog nooit gedaan. Dank je wel

Download Superantispyware FREE eens.

www.superantispyware.com en raad de FREE versie.
Update deze eerst en laat hem scannen en verwijder vervolgens de gevonden infecties.

Ben je er nu nog niet vanaf meld je dan weer hier.

Download Superantispyware FREE eens.

www.superantispyware.com en raad de FREE versie.
Update deze eerst en laat hem scannen en verwijder vervolgens de gevonden infecties.

Ben je er nu nog niet vanaf meld je dan weer hier.

Hallo,
Dank je wel voor het snelle antwoord maar ik heb mijn pc diep gescand met het A
Squared Anit malware met licentiecode. Pc volledig clean en nog steeds zegt men virusscan AVG mij die waarschuwing, alleen als ik scan uitvoer bij avg.
Moet ik dan Superantispyware Free ook bij doen?? Kan dit geen kwaad want was vergeten melden in men bericht dat ik een scan had gedaan van spyware enz.

Groetjes

Kan geen kwaad en ik zou het toch maar even doen. Werkt het niet dan gaan we verder !!

Kan geen kwaad en ik zou het toch maar even doen. Werkt het niet dan gaan we verder !!

Hey,

Tanks voor de snelle hulp die je me gaf.
Ik ben nog eens naar start - uitvoeren - regedit gegaan om te kijken of die sleutel er nog zat. Ik had hem gevonden bij HKEY LOCAL MACHINE _ SOFTWARE en hem verwijderd, kreeg de melding van AVG verder en ben nu vandaag nog eens een kijkje gaan nemen bij regedit. Ik kwam tot vaststelling dat hij idd weg was maar als ik onder HKEY CURRENT USSER ging kijken merkte ik dat daar ook Software onderstaat, heb daar dan ook de sleutel verwijderd en dan opnieuw opgestart en terug test laten uitvoeren bij AVG en krijg die melding nu niet meer. Eigenlijk snap ik niet veel van regedit maar had dat ooit eens gelezen hoe je naar uw register kan gaan, hoop daar niets verkeerd mee gedaan te hebben. Dus ik kan hier nu mijn vraag sluiten en wil je nogmaals van harte bedanken voor de hulp, was de eerste keer dat ik dit gedaan heb en verschiet wel van de snelle reactie.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan