egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Ik was sowieso al geen voorstander van AdWatch maar in AdAware 2008 wordt het wel heel erg bont. Bij elke klik op een site verschijnt er een window rechtsonder met het gebruikelijke en voor iedereen onbegrijpbare abracadabra. Per klik 9 items die je een voor een kunt blocken of accepteren. Bij de volgend klik op hetzelfde weer dezelfde 9 items. Als je ze niet accepteert, dus niets doet telt het lekker aan: 1000 2000 ???? moet je allemaal apart wegklikken en nog steeds is het voor 99% van de gebruikers niet en nooit duidelijk wat het gevaar is. Hier wordt de achterlijke veiligheidsmanie van Vista verre overtroffen. In vista is het alle deuren van je eigen huis op slot en dan de sleutel zodanig verstoppen dat je hem zelf bijna niet meer terugvindt en hier idem maar dan ook nog je eigen vrouw fouilleren voordat ze je huis binnen mag. Hoe gekker moeten we het nog accepteren. Voor degenen die nu reageren met: niemand vraagt je AdWatch te gebruiken zeg ik vast ik gebruik AdWatch niet, maar dit moest ik toch even kwijt. Of heb ik het mis en zit het anders???