Adwords - analytics (los)koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Beste,

Ik heb een raar probleem. Momenteel heb ik via mijn eigen account een analytics account aangemaakt en een adwords account aangemaakt voor een bepaalde, externe website. Deze 2 waren automatisch aan elkaar gekoppeld.

Nu heb ik nog een 2e adwords account. Deze is van iemand anders maar betreft wel dezelfde website als voor de andere accounts. Ik wil dus dit account koppelen aan het huidige reeds bestaande analytics account. Maar als ik dan via het adwords menu naar analytics ga en zeg 'Ja, ik heb al een Google Analytics-account. Koppel die account aan deze AdWords-account.' dan krijg ik alleen analytics accounts te zien die nog geen adwords account hebben. Ik kan dan dus niet kiezen uit de gewenste website.

Komt dit doordat deze al gekoppeld is met een adwords account? Als dat het geval is hoe kan ik ervoor zorgen dat de huidige gekoppelde accounts losgekoppeld worden en het nieuwe (2e adwords account) gekoppeld kan worden aan analytics?

Ik wil namelijk het oude adwords account en dus ook de koppeling verwijderen, maar het analytics account wil ik behouden.

Ik hoop dat iemand me begrijpt en me kan helpen;)

groeten.

Accounts met dezelfde gebruikersnaam worden direct gekoppeld...
Je kunt niet zomaar een andere gebruikersnaam eraan koppelen. Ik heb een analytics en adsense die kun je koppelen bij dezelfde account...ik heb twee verschillende en kan ze dus neit meer koppelen

thnx

bedankt,

heb ze reeds een mail gestuurd, want schijnt dat alleen zij dat kunnen veranderen.

groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan