AEG AR-4026 LCD Display error (No Signal)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bomfunkmcs

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een AEG AR-4026 aangeschaft en direct ingebouwd. Nou komt alleen het LCD scherm met een error "No Signal". Het scherm start automatisch in "Rear Camera" mode, en aangezien ik er geen camera op aangesloten heb spreekt het voor zich dat er geen signaal is.

Nou heb ik via de afstandsbediening (die overigens wel goed functioneerd) geprobeerd om in het menu te komen, en ook de setup proberen te benaderen. Dit allemaal zonder effect. Overige knoppen werken wel allemaal. Ik heb de handleiding van A tot Z doorgenomen, gegoogled, en geen resultaat.

Heeft iemand hier enige suggesties om dit probleem te verhelpen?

Bij voorbaat dank!

Nog even een korte update:

Ik heb gister avond de autoradio omgeruild, en nog steeds hetzelfde probleem. Zou het iets te maken kunnen hebben met de accu? Dat er bv. niet genoeg stroom beschikbaar is? Ik roep maar wat hoor, heb totaal geen verstand van auto`s:)

Update:

Probleem is opgelost. Ik heb het roze kabeltje van de radio naar de ISO-connector door moeten knippen. Hier stond stroom op waardoor de radio continue dacht dat ik de auto in de achteruit had staan, vandaar dat die de achteruitrijcamera weer wilde geven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan