Aero Peek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobbes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hoi,

Ik heb net enkele weken een laptop met windows 7. Toen ik hem kocht werkte peek helemaal dus als je met de muis op de miniatuur ging staan kwam het voorbeeld te voor schijn. Maar als ik nu het miniatuur selectuur komt alleen een labeltje met een naam er boven te staan. Hoe los ik dit op?

Jobbes

Rechtermuisklik op taakbalk-->eigenschappen en dan zie je dit:

image102.png

Gebruik Aero peek.........

Succes!

Hoi,

Ik heb net enkele weken een laptop met windows 7. Toen ik hem kocht werkte peek helemaal dus als je met de muis op de miniatuur ging staan kwam het voorbeeld te voor schijn. Maar als ik nu het miniatuur selectuur komt alleen een labeltje met een naam er boven te staan. Hoe los ik dit op?

Jobbes

Bedoel je echt de Aero peek om het bureaublad weer te geven of de miniatuur weergaven als je op een programma komt.

Greetzz,
Timo

Peek werkt maar half, als ik op een open programma ga staan komt het kleine voorbeeld, als ik op dat kleine voorbeeld ga staan komt het venter in het groot met van die vormen van andere vensters erachter zo was dat ook met bureaublad weergeven. Maar nu heb ik alleen miniatuurvenstertjes en als ik daarop ga staan komt er gewoon een labeltje met de naam. Toen ik hem kocht deed-ie het wel

Doe eens het volgende
Open start en klik met de rechtermuisknop op computer>kies eigenschappen>kies in het linkermenu "geavanceerde systeeminstellingen">kies dan in het vakje prestatie "instellingen">Kies dan "beste weergave". Hierdoor zal waarschijnlijk het probleem zijn verholpen.

Greetzz.
Timo

Ja, kheb het al een paar keer geprobeerd

maak eens een screenshot. Het lijkt namelijk erop dat het aero thema hebt uitgeschakeld. Als kan je dan geen miniatiuur weergaven hebben.

Greetzz,
Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan