Aero werkt opeens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc1000

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Ik heb weet niet wanneer het gebeurt is maar vandaag had ik een ander thema gedownload, en ik wou hem uit proberen. Alleen ik kon hem niet kiezen ik had alles goed gedaan ik kon alleen windows xp en windows classic kiezen. Ik gebruikt windows xp home editon en ik heb het ook al met anderen thema's geprobeert maar het lukt gewoon niet heb wel gezien dat sommige anderen het ook hadden. Maar dat was meestal met vista. Alvast bedankt

misschie ff een systeemherstel proberen naar voor het probleem. Denk dat dat in dit geval wel moet lukken

misschie ff een systeemherstel proberen naar voor het probleem. Denk dat dat in dit geval wel moet lukken

Weet niet goed waarneer het probleem was en heb in de tussen tijd geen herstelpunten gemaakt wel back up's maar ik denk dat het al heel lang was. Het namelijk halve jaar geleden ook al iets geprobeerdt maar had het toen maar laten zitten.

Wil je zeggen dat het probleem er al een half jaar is? Systeemherstelpunten worden trouwens automatisch gemaakt hoor!

ik zou windows vista transformation pack downloaden.
dat werkt zeker te weten, echter het trekt veel geheugen.

Het probleem is dus, dat je je gedownloadde thema's niet toe kan passen?

Weet je dan zeker dat je de geode themepatcher hebt gebruikt? als je service pack 3 hebt moet je even een andere versie namelijk hebben.

Deze werkt volegns mij wel:

http://tweakers.net/meuktracker/17804/uxtheme-multi-patcher-60.html

Zet dan je themas in de resources map van Windows. (c:\windows\resources\themes\)

probeer dan eesn opnieuw

Het probleem is dus, dat je je gedownloadde thema's niet toe kan passen?

Weet je dan zeker dat je de geode themepatcher hebt gebruikt? als je service pack 3 hebt moet je even een andere versie namelijk hebben.

Deze werkt volegns mij wel:

http://tweakers.net/meuktracker/17804/uxtheme-multi-patcher-60.html

Zet dan je themas in de resources map van Windows. (c:\windows\resources\themes\)

probeer dan eesn opnieuw

Hey super alles doet het weer allemaal bedankt voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan