Af en toe een soort tikje :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hallo ik heb een CRT Monitor een benq V772 (of hij 17 of 19 Inch is weet ik eigelijk niet ,maar de Max resolutie is 1280 ofzo 1280x1024 Dus ik denk 17 Inch''
Maargoed, af en toe hoor ik een soort tikje van mn monitor af kome wat ik nog nooit heb gehoort Weet iemand wat dit is Ofzo, Betekend t dan mn monitor niet niet lang meer te leven heeft :confused: Heeft iemand anders dit ook en hoelang al ?? ik hoor t graag :D

Btw nog een vraag ,als ik bij TFT monitore kijk zie ik Response tijd staan bijv van 8 mm , heeft een CRT Dat ook of werkt dat anders

dan nog een vraagje over Respose tijd , betekend dat Bijv dat één frame om de 8 MM Word vernieuwt ofzo ? ik heb me er nog niet echt in verdiept.

Laatst bewerkt:
Schiet er tijdens dat klikje ook een flitsje door je beeld, dan kan het overslaande hoogspanning zijn...... mogelijk door stof of aanslag in de monitor..... als dat zo is, gaat dat niet lang goed..... maar het kan ook uitzetting van de kunststof zijn door warmte ontwikkeling in de monitor en dan kan ie nog jaaaaaaren mee......

Het is trouwens een 17" ....

Laatst bewerkt:
Nee geen flitse, tenminste niet dat me is opgevalle iig nog nooit gezien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan