AFAS Personal Rapportageproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel09

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2012
Ik heb problemen met het gebruik van AFAS Personal.
Na installatie van ADOBE Flashplayer werkt de rapportfunctie nog steeds niet.
Dat programma heb ik daarvoor echter wel nodig volgens AFAS.
De helpdesk geeft geen enkele reactie op mijn mails, in het aparte vragenprogramma heb ik het probleem ook
aan de orde gesteld, maar ook zonder enige reactie te krijgen.
Kortom: Net nadat ik AFAS voor een jaar gebruik heb betaald, kan ik het programma niet goed meer gebruiken.

Herkent iemand hier iets van?
Weet iemand, hoe ik AFAS wel kan bereiken en wel een antwoord kan krijgen?
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Kan het zijn, dat ik ADOBE verkeerd heb geinstalleerd?

Op dit moment gebruik ik bij wijze van proef ook het programma Cashflow, dat tot nu toe ook door ht Nibud werd ondersteund.
Dat programma werd momentgeel aanzienlijk beter dan AFAS, waarvan ik de indruk krijg, dat ze Davilex achteraan gaan:
Een programma in de markt zetten, vertellen, dat ze naar je luisteren en er vervolgens niets meer aan doen.
Ik vind dit een tegenvaller en zoek mogelijkheden om dat AFAS ook te laten weten.

Welkom bij Helpmij.nl Roel09:)

Oei...:

AFAS heeft dienstverlening hoog in het vaandel staan. Want het contact met de klant houdt niet op als het product is verkocht. Sterker nog, dan begint het pas!

Dan hebben ze nu toch écht geen goede beurt gemaakt...

Naast e-mail is er ook nog:
Adres: Philipsstraat 9, 3833 LC Leusden
Telefoon: 033 4343883
Customer Service
tel. 033-4343881
(customerservice@afas.nl)
Support
tel. 033-4343888

Dus bellen kan naar diverse plekken :) Lijkt me een goede gelegenheid de onvrede met het bedrijf te laten horen.

AFAS Personal probleem

Dat kan dan leuk worden:
Ik krijg zojuist nl. de melding, dat mijn mailtje in hun spamfilter is geblokkeerd en dat ik het kan activeren door hun bericht onbewerkt terug te sturen.
Heb ik inmiddels gedaan, dus nu maar weer afwachten.
Zo'n blokkade betekent wel, dat ze een behoorlijk aantal reacties niet behoeven te beantwoorden want voor je het weet zijn er vijf dagen vertstreken
en wordt het mailtje automatisch verwijderd.

Ben toch benieuwd, of er hier nog mensen zijn, die ook dergelijke ervaringen hebben.

In ieder geval bedankt voor jouw reactie en ik zal jullie op de hoogte houden.

Problemen met AFAS

Het heeft enige tijd geduurd, maar mijn probleem met Afas Personal is tenslotte opgelost.
Ik kreeg te langen leste contact met de goede mensen en die gaven aan om Mozilla/Firefox als browser te gebruiken i.p.v. IE.
Een oorzaak van de foutmelding kreeg ik niet, maar het blijkt tot nu toe te werken.

Bedankt voor de terugkoppeling :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan