Ik heb problemen met het gebruik van AFAS Personal.
Na installatie van ADOBE Flashplayer werkt de rapportfunctie nog steeds niet.
Dat programma heb ik daarvoor echter wel nodig volgens AFAS.
De helpdesk geeft geen enkele reactie op mijn mails, in het aparte vragenprogramma heb ik het probleem ook
aan de orde gesteld, maar ook zonder enige reactie te krijgen.
Kortom: Net nadat ik AFAS voor een jaar gebruik heb betaald, kan ik het programma niet goed meer gebruiken.
Herkent iemand hier iets van?
Weet iemand, hoe ik AFAS wel kan bereiken en wel een antwoord kan krijgen?
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Kan het zijn, dat ik ADOBE verkeerd heb geinstalleerd?
Op dit moment gebruik ik bij wijze van proef ook het programma Cashflow, dat tot nu toe ook door ht Nibud werd ondersteund.
Dat programma werd momentgeel aanzienlijk beter dan AFAS, waarvan ik de indruk krijg, dat ze Davilex achteraan gaan:
Een programma in de markt zetten, vertellen, dat ze naar je luisteren en er vervolgens niets meer aan doen.
Ik vind dit een tegenvaller en zoek mogelijkheden om dat AFAS ook te laten weten.
Na installatie van ADOBE Flashplayer werkt de rapportfunctie nog steeds niet.
Dat programma heb ik daarvoor echter wel nodig volgens AFAS.
De helpdesk geeft geen enkele reactie op mijn mails, in het aparte vragenprogramma heb ik het probleem ook
aan de orde gesteld, maar ook zonder enige reactie te krijgen.
Kortom: Net nadat ik AFAS voor een jaar gebruik heb betaald, kan ik het programma niet goed meer gebruiken.
Herkent iemand hier iets van?
Weet iemand, hoe ik AFAS wel kan bereiken en wel een antwoord kan krijgen?
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Kan het zijn, dat ik ADOBE verkeerd heb geinstalleerd?
Op dit moment gebruik ik bij wijze van proef ook het programma Cashflow, dat tot nu toe ook door ht Nibud werd ondersteund.
Dat programma werd momentgeel aanzienlijk beter dan AFAS, waarvan ik de indruk krijg, dat ze Davilex achteraan gaan:
Een programma in de markt zetten, vertellen, dat ze naar je luisteren en er vervolgens niets meer aan doen.
Ik vind dit een tegenvaller en zoek mogelijkheden om dat AFAS ook te laten weten.