Afb. automatisch verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Om mij onbekende redenen stelt windows mij niet meer voor om afbeeldingen te verkleinen voordat ik ze per e-mail verstuur.
Hierdoor houden afbeeldingen hun originele grote voor het versturen. Dat wil ik niet.
Ik geef de mail opdracht vanuit verkenner (mijn afbeeldingen).

Weet iemand hoe ik deze originele instelling weer terugkrijg?:confused:

Verkenner > Mijn afbeeldingen openen > afbeelding of Foto aanklikken > onder Bestands- en Maptaken "Dit bestand per E-mail verzenden aanklikken"

Of krijg je die optie helemaal niet meer te zien?

Dat is inderdaad het probleem. Ik krijg die optie niet meer te zien. Dit trad opeens op. En ik weet echt niet meer wat er in de tussentijd allemaal heeft plaatsgevonden sinds het nog wel werkte. Is er niet een optie om dit weer in te schakelen?

Geplaatst door jannic
Dat is inderdaad het probleem. Ik krijg die optie niet meer te zien. Dit trad opeens op. En ik weet echt niet meer wat er in de tussentijd allemaal heeft plaatsgevonden sinds het nog wel werkte. Is er niet een optie om dit weer in te schakelen?

Een optie om deze weer in te schakelen is er volgens mij niet. Belangrijk is wel dat er foto's of afbeeldingen worden aangeklikt, anders zie je deze optie niet!

Ja ik had de afbeeldingen aangeklikt. Ik gebruik deze methode heel vaak vandaar dat ik het erg onhandig vind dat het niet meer werkt.:(

Geplaatst door jannic
Ja ik had de afbeeldingen aangeklikt. Ik gebruik deze methode heel vaak vandaar dat ik het erg onhandig vind dat het niet meer werkt.:(

Wat je eventueel nog kan proberen is een systeemherstel. Zoek naar een datum toen alles naar behoren werkte. Hopelijk ben je wel Virus en Spywarevrij, anders eerst maar eens scannen en dan pas een systeemherstel uitvoeren.

Misschien kan dit topic nog iets nuttigs toevoegen: *klik* ?

Daar was toen dit de oplossing:
Kijk eens of dit helpt:
Hier gevonden, onderaan: http://home.earthlink.net/~doniteli/index52.htm

Can't resize pictures for emailing!

When you right-click a photo, "Send To", "Email Recipient"... It should ask you if you'd like to resize the picture.

Q: My windows picture viewer does not ask me if I wanted to resize my photos for emailing...

A: Go to Start, Run, type
regsvr32 shimgvw.dll and click OK.
(Note: there is a space after the 32.)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reakties. De tip van gezina werkte.:) :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan