Afbeelding account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik gebruikte in XP als afbeelding voor mijn account altijd een jpg-plaatje. In Windows 7 is dat plaatje echter veel te groot,lijkt het. Hij is maar 16 kB, maar veel te breed. Ik heb het plaatje al smaller gemaakt,maar dat helpt niet. Weet iemand hoe ik dat plaatje passend kan maken?

ik heb dat probleem zeg maar niet,,

maar wat je moet doen is het volgende:

neem het originele bestand
bewerk het
maar sla het op als een nieuwe afbeelding
probeer het dan

Greetz

Dat heb ik geprobeerd door de breedte aan te passen, maar het is de oplossing niet. Het plaatje blijft te breed.

Bent gij bereid om mij de afbeelding te sturen zodat ik het kan proberen?

Uiteraard. Zie bijlage.

Bijlagen

• Koolmees.jpg
    Koolmees.jpg
    15,6 KB · Weergaven: 10
ik geef u 2 bestanden

ik heb het de juiste afmetingen gegeven om in het vakje te passen, dus dat moet goed gaan

maar ik voelde me een beetje creatief, dus ik heb nog een afbeelding gemaakt,, kijk maar of je het leuk vindt

Laat me weten of je het leuk vindt.
Groet

Bijlagen

• Koolmees.jpg
    Koolmees.jpg
    20,8 KB · Weergaven: 21
  • Koolmees2.jpg
    Koolmees2.jpg
    13,3 KB · Weergaven: 22
Hij past inderdaad! :) Wat heb ik nu verkeerd gedaan? Had ik toch meer een vierkant ervan moeten maken?

Overigens staat in de uitleg van Windows 7 dat het formaat niet uitmaakt, alhoewel ik ook wel snap, dat je er geen vakantiefoto van 4 MB in moet stoppen. :D

je zegt het zelf,, je moest het vierkan maken, want hij centreert de afbeelding. Bij jouw geval was het dat het te breed was, dus hij snijdt automatisch bij om een vierkant te krijgen.

Fijne dag :)

Hartelijk dank :thumb: Ik zet 'm op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan