GeorgetteS
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2006
Ik wil graag voor één maand een (betaald) bewerkingsprogramma gebruiken voor een kort project (geboortekaartje). Daarbij wil ik afbeeldingen kunnen aanpassen die gegenereerd zijn door AI (Chat GPT/Dall-E). Ik ben handig met computers en dit soort programma's, maar heb weinig ervaring. Dus iets waar een grafisch ontwerper jaren over doet om onder de knie te krijgen, dat zal te ingewikkeld zijn. Welk programma leent zich er goed voor om afbeeldingen (JPEG) aan te passen? Wat ik vooral denk nodig te hebben is: het verwijderen van tekst/elementen uit de afbeelding, terwijl de achtergrond in tact blijft/doorloopt. Dat heb ik nog niet gevonden in allerlei gratis programma's en websites. AI wil nog wel eens ineens een gek dingetje in een afbeelding verwerken. Die afbeelding is dan verder perfect maar (voor mij) onbruikbaar omdat het mij niet lukt dit binnen AI aan te passen met een opdracht. Met een Sumsung telefoon lukt het wel enigszins om onderdelen eruit te wissen, maar dan wordt de achtergrond gek.
Wie heeft een tip voor een programma waarmee dit kan?
Bedankt!
Wie heeft een tip voor een programma waarmee dit kan?
Bedankt!