Afbeelding briefpapier wil niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Mijn vriendin is op mijn computer bezig geweest en als ik nu vanuit Outlook 2003 Pro een nieuw mailtje wil sturen staat er een afbeelding op het briefpapier. Deze afbeelding wordt gewoon meegestuurd en ik krijg 'm niet permanent weg. Ik heb geprobeerd de originele afbeelding op een andere locatie op de schijf te zetten, maar dat hielp niks. Ik heb nieuw briefpapier aangemaakt en deze als standaard ingesteld, maar je raad het al: de afbeelding komt gewoon weer terug. Handmatig verwijderen (dus in de nieuwe mail de afbeelding selecteren en dan wissen) gaat wel. Ik wordt er zo langzamerhand wanhopig van, temeer omdat m'n vriendin niet meer weet wat ze heeft gedaan. Wie kan me helpen aan het antwoord? Alvast bedankt voor de geboden hulp!

Wilde gok, maar heeft ze dat "briefpapier" ingesteld via het menu: Tools - Options - Mail Format - Stationary & Fonts? In de NL versie moet dit zijn: Extra - Opties - 3de tabblad (ken de naam niet in het NL) - In het midden van het venster :-)...

Indien ja, kan je dat daar gewoon terug uitzetten: <None> of <Geen> kiezen...

Ik zou het zo niet weten (ben niet zo bekend met al het briefpapier "gedoe" in Outlook, want daar doe ik zelf niks mee). Ik kan het ook niet nakijken, want ik ben even van huis. Maar het vreemde vind ik, dat wanneer ik een ander briefpapier als standaard instel, dat die afbeelding weer terugkomt. Dus ik denk niet dat het met het briefpapier zelf te maken heeft, maar dat Outlook de afbeelding automatisch op elk soort briefpapier erbij zet. En hier kon ik niks over vinden in Outlook. Maar mij lijkt dat ik het probleem in die hoek moet zoeken.

Doe dit eens:
  • Extra
  • Opties
  • E-mail indeling
  • Standaard dit briefpapier kiezen
  • Kies dan voor geen

Werkt dat?

Gr Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan