Afbeelding in beste kwaliteit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Ik heb een paar afbeeldingen van auto's op het internet gevonden en opgeslagen op mijn computer, maar ik wil ze je dan verkleinen en in eee diavoorstelling op mijn site site. Maar het is mij al opgevallen als ik een afbeelding verklein dat hij toch een stuk minder mooi is.

Hoe kan ik dit het best oplossen ?

Alvast bedankt:thumb:

Irfanview doet het wel goed denk ik. Maar ik zou wel de resampling optie gebruiken.

Irfanview doet het wel goed denk ik. Maar ik zou wel de resampling optie gebruiken.

Maar bekijk eens mijn diavoorstelling op mijn site, die foto's zijn best wel slecht.
En hoe kan ik ze dan toch mooier krijgen ?

Ik gebruik het programma: Studio Webdesign 4 Pro

Bedankt

P.S mijn site is nog niet af!

- waar kan ik het door jou gebruikte origineel vinden?
- wat is jouw huidige methode?

ik kan me voorstellen dat jouw bronnen de foto's ook al geresized hebben; foto-bewerking op een foto die al door een ander is bewerkt geeft vast geen optimaal resultaat

- waar kan ik het door jou gebruikte origineel vinden?
- wat is jouw huidige methode?

ik kan me voorstellen dat jouw bronnen de foto's ook al geresized hebben; foto-bewerking op een foto die al door een ander is bewerkt geeft vast geen optimaal resultaat

Mijn origineel kan je vinden in de bijlagen. (ik neem alleen de eerste foto van de dia op mijn site mee als bijlagen)
Mijn methode is gewoon een fotogalerie maken op dit site en als ik ze toegevoegd heb zijn ze een stuk minder mooi.

Ik weet niet of je het programma Studio Webdesign 4 Pro kent ?

Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan