• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding in een cel plaatsen ter grootte van de cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

techcom

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2017
Goedemorgen allemaal,

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar kom er echt niet uit.
Ik probeer om 4 foto's op 1 pagina te printen met 3 tekstvakken bovenaan de pagina, maar de foto/afbeelding keert telkens terug naar zijn originele formaat.
Hoe kan ik 4 staande foto's netjes verdeeld op de pagina verdelen en alleen de foto aanpassen maar niet telkens het formaat?
Ik moet verschillende pagina's maken maar telkens met maar 4 foto's
Hoop dat dit een beetje duidelijk is?
Capture.gif

Plaats uw foto's in 4 activeX images
Of post een vbtje
(met plaatjes kunnen we weinig aanvangen in een excelforum)

Druk op Ga geavanceerd en gebruik de paperclip om een bijlage toe te voegen.

Rechtsonder het veld waar je een bericht kan opstellen staat "Ga geavanceerd". Klik daar op. Vervolgens zie je meerdere tools en in de bovenste balk zie je een bijlage icoontje. Klik daar op. Dit opent een nieuw venster waarin je rechtsboven op "Toevoegen" klikt. Selecteer je bestand en klik rechtsonder op "Voer in".

Hoi,
Zoiets?
Met 4 activeX images.
Dubbelklik in een image om een foto in te voegen of te veranderen.
Gebruik JPG bestanden.

Bijlagen

Ja inderdaad zoiets Philiep, maar als ik nu een foto kies dan verkleint hij de afbeelding niet.
Hoe kan dit opgelost worden?

Zet bij de eigenschappen van de image elementen PictureSizeMode op 3 (of eventueel op 2 volgens uw voorkeur)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan