• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afbeelding in koptext wordt te breed afgedrukt in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

diede182

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2019
Hallo,

Ik heb in mijn koptext in excel een afbeelding staan die achter mijn tekst weergegeven wordt. in de opmaak op mijn computerscherm lijnt dit netjes uit met mijn tekst.
maar wanneer ik ga printen word de afbeelding breder gemaakt maar niet hoger. nu staat er een geen rond logo meer maar ovaal. in de hoogte blijft hij gelijk, maar in de breedte wordt hij groter gemaakt.
Ik ben al bezig geweest met de marges rondom mijn werkveld, maar dit heet hier geen invloed op.

Daar is erg weinig aan te doen ben ik bang.

Ik heb hetzelfde eens moeten doen voor een "echt" project. Ik heb toen net zolang het orginele plaatje vervormd tot het er op papier uitkwam zoals het "had gemoeten", waarbij het er dus op het scherm juist weer te smal uitziet. Helemaal blij het naar de klant gestuurd en wat bleek: zij hadden een ander printer en daar klopten de verhoudingen alsnog niet. Dit is dus ook nog eens printer-afhankelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan