Nee hoor, ik denk het niet:
Dit vond ik in de helpfunctie van word en is denk ik de oplossing!
Ik heb een afbeelding ingevoegd, maar deze wordt niet weergegeven op de pagina.
U hebt wellicht de weergaveoptie Aanduidingen afbeeldingen geactiveerd. Wanneer een document afbeeldingen bevat, verhoogt u met deze optie de snelheid waarmee u door het document kunt bladeren doordat er slechts omtrekken in plaats van de afbeeldingen zelf worden weergegeven. Als u de afbeeldingen zelf wilt weergeven, klikt u op Opties in het menu Extra, klikt u op het tabblad Weergave en schakelt u het selectievakje Aanduidingen afbeeldingen uit.
U hebt wellicht de weergaveoptie Tekeningen uitgeschakeld. Wanneer u deze optie uitschakelt, verhoogt u de snelheid waarmee u door een document kunt bladeren als dit tekenobjecten bevat, zoals Autovormen. Als u wel tekeningen wilt weergeven, klikt u op Opties in het menu Extra, klikt u op het tabblad Weergave en schakelt u het selectievakje Tekeningen in.
Het kan zijn dat veldcodes voor gekoppelde in line grafische afbeeldingen worden weergegeven. Veldcodes zijn instructies tussen veldtekens ({}). Druk op ALT+F9 als u de veldcodes wilt verbergen en de grafische afbeeldingen wilt weergeven.
Het kan zijn dat het object dat u wilt bekijken een tekenobject is - bijvoorbeeld een tekstvak, een AutoVorm, een illustratie of WordArt. Tekenobjecten zijn niet zichtbaar in de normale weergave. Als u tekenobjecten wilt bekijken of aanpassen, moet u werken in de afdrukweergave, de weergave volgens weblay-out of het afdrukvoorbeeld.
Mogelijk werkt u in de normale weergave of de overzichtsweergave. Ga naar de afdrukweergave om te zien hoe objecten als kopteksten, voetteksten of tekenobjecten op de afgedrukte pagina worden geplaatst. Als u wilt zien hoe de objecten verschijnen op een webpagina, activeert u de weergave volgens weblay-out.
Zo niet, tja dan weet ik het ook niet meer.
Als je gaat printen zul je zien dat deze afbeelding 'hopelijk' wel geprint zal worden.......
Kijk maar even of je het bovenstaande juist hebt in je instellingen bij word!