Afbeelding in word niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigadje

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Afbeelding in word niet te zien, ik zie alleen ene wit vlak. Via de helpfile in word ben ik al op zoek geweest, maar niets lukt.

Ik vermoed dat de oplossing zit in het veranderen van voorgrond / achtergrond. Rechtsklik op de foto enz.

En dan vraag ik me af wat u zoal heeft gedaan of geprobeert.

-> Heeft u de pagina ingevoegt
-> of gekopieert uit een ander programma en daarna geplakt in Word.
-> Wat voor extensie had 't plaatje
-> Welke versie van Ms-Word
( '97 // 2000 // XP )

Antwoord

Alle afbeeldingen doen het. Ik zie alleen een zwart kader. Het is Word 2002>

Probeer ook eens het advies :
rechtersklik op afbeelding en stel dan voorgrond / achtergrond opnieuw in.......

Lukt niet

Werkt niet. Object opmaken kan ook niet, button is zo goed als ontzichtbaar.

Als het geen geheime foto oid is, zip 'm dan eens en plaats 'm als bijlage, dan kunnen we wat proberen.

Alle foto's doen het

Alle foto's doen het, heeft dus weinig zin. ik kan me vaag herinneren dat het begon na de instalatie van Windows servicepak 2.

Nee hoor, ik denk het niet:
Dit vond ik in de helpfunctie van word en is denk ik de oplossing!

Ik heb een afbeelding ingevoegd, maar deze wordt niet weergegeven op de pagina.

U hebt wellicht de weergaveoptie Aanduidingen afbeeldingen geactiveerd. Wanneer een document afbeeldingen bevat, verhoogt u met deze optie de snelheid waarmee u door het document kunt bladeren doordat er slechts omtrekken in plaats van de afbeeldingen zelf worden weergegeven. Als u de afbeeldingen zelf wilt weergeven, klikt u op Opties in het menu Extra, klikt u op het tabblad Weergave en schakelt u het selectievakje Aanduidingen afbeeldingen uit.
U hebt wellicht de weergaveoptie Tekeningen uitgeschakeld. Wanneer u deze optie uitschakelt, verhoogt u de snelheid waarmee u door een document kunt bladeren als dit tekenobjecten bevat, zoals Autovormen. Als u wel tekeningen wilt weergeven, klikt u op Opties in het menu Extra, klikt u op het tabblad Weergave en schakelt u het selectievakje Tekeningen in.
Het kan zijn dat veldcodes voor gekoppelde in line grafische afbeeldingen worden weergegeven. Veldcodes zijn instructies tussen veldtekens ({}). Druk op ALT+F9 als u de veldcodes wilt verbergen en de grafische afbeeldingen wilt weergeven.
Het kan zijn dat het object dat u wilt bekijken een tekenobject is - bijvoorbeeld een tekstvak, een AutoVorm, een illustratie of WordArt. Tekenobjecten zijn niet zichtbaar in de normale weergave. Als u tekenobjecten wilt bekijken of aanpassen, moet u werken in de afdrukweergave, de weergave volgens weblay-out of het afdrukvoorbeeld.
Mogelijk werkt u in de normale weergave of de overzichtsweergave. Ga naar de afdrukweergave om te zien hoe objecten als kopteksten, voetteksten of tekenobjecten op de afgedrukte pagina worden geplaatst. Als u wilt zien hoe de objecten verschijnen op een webpagina, activeert u de weergave volgens weblay-out.

Zo niet, tja dan weet ik het ook niet meer.

Als je gaat printen zul je zien dat deze afbeelding 'hopelijk' wel geprint zal worden.......

Kijk maar even of je het bovenstaande juist hebt in je instellingen bij word!

Werkt allemaal niet.

Werkt helaas niet, hij print de afbeelding wel. Zelfs in afdrukvoorbeeld is de weergave niet te zien. Ook na herinstalatie van Word, krijg ik hetzelfde probleem.

Ja dan denk ik eerlijk gezegd toch dat het wel iets te maken heeft met een instelling qua werkbaarheid. Want zoals je hebt kunnen lezen wordt de werksnelheid van word vergroot als je de afbeeldingen niet kunt zien. Ja mooi handig als je het voor je zelf gebruikt, maar als je het digi wilt verzenden evt. heeft een ander er ook waarschijnlijk niets aan.

Het betekent wel dat ie de afbeelding correct invoegt, want anders kan ie um niet printen, dus moet je toch nog wel eventueel zelf zoeken verder in de helpfunctie van word, ik geloof dat dit het enige is wat over onzichtbare afbeeldingen staat beschreven.

Ik ken het probleem zelf ook, bij mij is het door bovenstaande uit de helpfunctie gelukt.

Zo kan het ook

Beste,
zelf heb ik het zelfde ondervonden, totdat ik in Word 2002 de juiste knop wist te vinden.
Ga naar Extra - Opties - Tabblad Weergave en vink "Aanduiding voor figuren" uit. Klik op OK en je plaatjes zijn weer te zien in het document. Heel veel succes verder.

Ehh, Snuffelaar, denk je dat je reply na ruim vijf en een half jaar nog meerwaarde heeft?

Ehh, Snuffelaar, denk je dat je reply na ruim vijf en een half jaar nog meerwaarde heeft?

Ik denk het wel, want uit wat boven stond vermeld bleek dat het probleem niet was opgelost, en er zijn nog steeds mensen die al Googelend bij deze vraag terecht komen, en dan kan dit dus wel degelijk alsnog een oplossing bieden. Niet geschoten is in ieder geval mis, toch?

Ik denk het wel, want uit wat boven stond vermeld bleek dat het probleem niet was opgelost, en er zijn nog steeds mensen die al Googelend bij deze vraag terecht komen, en dan kan dit dus wel degelijk alsnog een oplossing bieden. Niet geschoten is in ieder geval mis, toch?

En je hebt gelijk! Ik ben op 26-7-2010 eindelijk van dit probleem af. Onze servicedesk kon mij er niet bij helpen . Dank

--Egbert--

Dan sluit ik deze maar, het is niet de bedoeling oude topics omhoog te halen.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan