Hallo mensen
Ik heb een stukje natuur in toezicht.
Dit gebied heb ik opgezocht in google earth en opgeslagen als jpg.
Nu wil deze afbeelding inrasteren en dus met raster uitprinten. Dit maakt het makkelijk om aan te geven waar bepaalde dieren vaak worden waargenomen.
Je moet dan denken aan een raster met bovenin horizontaal A, B, C, D enz enz en verticaal 1, 2, 3, 4 of andersom.
Je krijgt dan zoiets als
A 1: Reebok
B 5: Reegeit
PS: Ik werk met Office 2007
Nu heb ik de afbeelding toegevoegd in het excel werkblad en een raster gemaakt maar ik kan het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen dat dit raster in de afbeelding zichtbaar wordt.
De afbeelding blijft zegt maar op de voorgrond maar als ik op printvoorbeeld klik dan zie ik alleen het raster zonder de afbeelding.
Ik wil dus de afbeelding ingerasterd uitprinten.
Kan iemand me helpen?
Bij voorbaat dank!
Ik heb een stukje natuur in toezicht.
Dit gebied heb ik opgezocht in google earth en opgeslagen als jpg.
Nu wil deze afbeelding inrasteren en dus met raster uitprinten. Dit maakt het makkelijk om aan te geven waar bepaalde dieren vaak worden waargenomen.
Je moet dan denken aan een raster met bovenin horizontaal A, B, C, D enz enz en verticaal 1, 2, 3, 4 of andersom.
Je krijgt dan zoiets als
A 1: Reebok
B 5: Reegeit
PS: Ik werk met Office 2007
Nu heb ik de afbeelding toegevoegd in het excel werkblad en een raster gemaakt maar ik kan het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen dat dit raster in de afbeelding zichtbaar wordt.
De afbeelding blijft zegt maar op de voorgrond maar als ik op printvoorbeeld klik dan zie ik alleen het raster zonder de afbeelding.
Ik wil dus de afbeelding ingerasterd uitprinten.
Kan iemand me helpen?
Bij voorbaat dank!
Laatst bewerkt: