Lacaes
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2013
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende. Ik maak voor mijn werk een database met gegevens over merkregistraties. Ik heb 1 hoofdtabel met een aantal unieke velden. Veel van de overige informatie in deze tabel komt uit andere tabellen, via lookup velden (bijv. land waar de registratie geldig is, soort merk (woord of logo), etc.). Een aantal van de registraties bestaat uit woorden (bijv. ADIDAS), maar er zitten ook een aantal logo's tussen (bijv. de drie strepen van ADIDAS). Hetzelfde logo kan geregistreerd zijn in meerdere landen. Om te beginnen heb ik een aparte tabel met afbeeldingen gemaakt volgens de uitleg op de website http://support.microsoft.com/kb/285820. Ook heb ik een formulier gemaakt op basis van deze tabel. Tot zover geen probleem. Het lukt me echter niet om de afbeeldingen weer te geven in een formulier dat ik heb gebaseerd op de hoofdtabel. Of ik krijg helemaal geen afbeeldingen te zien in het formulier, of ik krijg alleen die records te zien waar een afbeelding aan is gekoppeld, dus niet meer de records van de woordmerken. Wat doe ik verkeerd?