afbeelding kunnen niet geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cisgirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
hallo,

mijn computer is op nieuw hersteld.. mijn foto's heb ik met moeite terug gevonden.. een aantal bestanden zijn beschadigd, als ik ze wil open staat er geen afbeelding beschikbaar. er schijnt special software te zijn die deze bestanden wel kan openen. kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden?

groetjes francisca

Het is niet helemaal duidelijk wat er gebeurd is, maar als je niet te veel hebt gedaan op je PC na de crash kun je proberen met de programma's die in deze handleiding over Recuva en Restoration staan je foto's terug te halen. Er staan download-links bij.

Het is niet helemaal duidelijk wat er gebeurd is, maar als je niet te veel hebt gedaan op je PC na de crash kun je proberen met de programma's die in deze handleiding over Recuva en Restoration staan je foto's terug te halen. Er staan download-links bij.

ik zal even in het kort uitleggen wat er gebeurd is met mijn computer.. er zat een virus in die zorgde dat mijn computer niet meer normaal functioneerde, toen heeft een vriendin van mij de computer hersteld.. de computer zat toen weer op het begin, dus fabrieksinstellingen. ik was al mijn bestanden kwijt en het ergste nog mijn foto's.

ik heb de computer laten maken en al mijn bestanden zijn terug gehaald. toen bleek dat er een aantal bestanden beschadigt waren en niet meer geopend kunnen worden. de man die mijn computer heeft gemaakt zei dat de beschadigde bestanden makkelijk gemaakt kunnen worden, maar hij heeft die software niet.. ik ben er naar op zoek, want ik wil die bestanden erg graag terug.

ik ga zometeen kijken of uw download werkt. bedankt!

groeten francisca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan