afbeelding kwijt uit 'Voorbeelden van afbeeldingen'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
De afbeelding Waterlelies is weg uit een computer met meerdere gebruikersaccounts. Op geen enkel account is de afbeelding Waterlelies terug te vinden. Hoe krijg ik deze afbeelding terug?

Dat vind ik nog eens lief. Bedankt voor de waterlelies.

Als er iemand is die weet hoe ik er op een andere manier voor kan zorgen dat de afbeelding terug komt, dan houd ik me aanbevolen.

Greetz,

Malicka

Er is nog een manier maar ik weet zeker dat je het niet wilt doen:D Het is het niet eens waard, je kan windows opnieuw installeren voor de plaatjes.

Ze horen hier te staan..

"C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures"

Als ze daar weg zijn hoef je echt niet opnieuw XP te installeren maar kan je zo die foto's van de CD trekken met het Expand commando. ;)

Stop XP CD in de drive en open Command Prompt type in cmd.

Code:
expand -r X:\I386\WATERLIL.JP_ "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures"

Code:
expand -r X:\I386\SUNSET.JP_ "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures"

Code:
expand -r  X:\I386\WINTER.JP_ "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures"
en
Code:
expand -r  X:\I386\BLUEHILL.JP_ "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures"

En iedereen heeft ze weer terug :)

X: Staat hiervoor de letter van je cd/dvd-rom drive deze zal je moeten aanpassen naar de juiste letter.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie antwoorden. Inderdaad is het wat overdreven om de boel te formatteren al gaat dat binnenkort toch wel gebeuren vanwege de grote jaarlijkse schoonmaak maar dat terzijde.

Het is heel fijn om een methode achter de hand te hebben. Ik had zelf gekeken onder de gedeelde documenten maar ook daar zat alles behalve die ene afbeelding.

Bij het intypen van de CMD krijg ik de melding dat expand-r niet wordt herkend als een internet of externe opdracht, programma of batchbestand. Wat te doen? ZipPe? De cd is geplaatst en het venster Uitvoeren is geopend. CMD ingetypt, op OK geklikt en daarna die hele riedel overgenomen voor de waterlelie: de eerste, maar helaas, het is nog niet gelukt.

Laatst bewerkt:
Dan moet je tussen expand en -r een spatie plaatsen, het is dus expand -r
en niet expand-r :)

Het kan zijn dat jou doel adres naar all users nederlandse mapnammen bezit.
Het adres "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures" van boven is overgenomen uit een Engelstalige XP.. Dus daar moet je ook nog even op letten en aanpassen..

Bedankt, ik start even een andere pc op en ga meteen aan de slag. Inderdaad moet ik het geheel met Nederlandse bewoordingen doen.

kan invoerbestand niet openen

Uhm, is er iets niet goed aan mijn CD, het is een gekopieerd exemplaar. Het origineel is elders.

Hoewel ik het nu nog niet op orde heb, geef ik de status Vraag opgelost omdat wel duidelijk is dat hier de gouden tip is meegegeven.

Voor de Nederlandse versie:
Klik in de Taakbalk op Start>>Uitvoeren, typ: cmd en klik op OK. Typ vervolgens onderstaande tekst achter elkaar door met een spatie waar dat staat aangegeven.
expand(spatie)-r C:\1386\Waterlelies.JP_"C:\Documents(spatie)and(spatie)Settings\All(spatie)Users\Mijn(spatie)afbeeldingen\Voorbeelden(spatie)van(spatie)afbeeldingen" en dan Enteren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan