afbeelding laten zien via thumbnail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie66

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Hallo,
ik ben bezig met het maken van een foto album. De thumbnails staan in een aparte div aan een zijkant van de site. Ik zou willen dat wanneer er op een thumbnail geklikt wordt de grote foto zichtbaar wordt in het midden van de site. Nu opent de foto zich in dezelfde div als de thumbnails en ik weet niet hoe ik de foto kan laten openen buiten de div met de thumbnails. Ik dacht dat dit zou kunnen via PHP of jquery, maar ik kan niet de juiste tutorials of scripts hiervoor vinden.
Kan iemand mij verder helpen?
B.v.d.

Vriendelijke groet, Robbie66

Dan google je toch verkeerd, alleen al op youtube zijn er al meerdere te vinden.

Of je wilt perce nederlands talige tuts hebben.

Hoi,
ik hoef niet perse nederlandstalige tuts te hebben. Ik zal misschien ook op verkeerde trefwoorden zoeken, ik kom van alles tegen over het maken van een foto album, maar niet het stukje over het plaatsen van de grote afbeelding op de plek waar ik het hebben wil. Op youtube zie ik wel filmpjes over foto albums, maar vind daarin toch ook geen antwoord op mijn probleem. Ik zal laten zien waar ik mee bezig ben dan wordt het ook duidelijker. De thumbnails staan aan de linkerkant en de grote afbeelding moet in de het midden van het scherm komen. http://www.svensweb.com/robsgallery/fotoalbum.php
De vraag voor mij is hoe krijg ik die foto daar.

Ik heb timthumb bekeken. Je kan er van alles mee doen met de thumbnails, maar kan het volgens mij niet klikbaar maken en de grote foto tevoorschijn krijgen.
Phobia, dit ziet er interessant uit en ik ga mij er in verdiepen. Mijn dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan