• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding (logo) invoegen in meerdere werkbladen tegelijkertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vriese

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
8
Hallo,

Ik heb een bestand met 50 werkbladen.
Nu wil ik een afbeelding (logo) invoegen op dezelfde plek, in alle werkbladen tegelijkertijd.

Het gaat niet om een kop/voettekst voor afdrukken, maar echt op het scherm zelf.
Ik wil niet alle werkbladen apart door met afbeelding invoegen, omdat het logo aan te passen moet zijn op bedrijfsonderdeel.

Wie kan mij hier mee helpen? Ik heb op het forum gezocht maar mijn antwoord (nog) niet kunnen vinden.

Alvast bedankt.

Groet,
Emile
 
Ik lift even mee op deze vraag als je het niet erg vindt, ben ook benieuwd of dit kan ;)
 
Heb je misschien iets aan deze code? Het zal waarschijnlijk wel beter kunnen maar dit gaf de macrorecorder voor een deel.
Code:
Dim sh As Worksheet
For Each sh In ActiveWorkbook.Worksheets
    ActiveWorkbook.Worksheets(sh.Index).Pictures.Insert("link naar je plaatje").Select
Next sh
 
Deze macro heb ik onlangs van het Web geplukt, zou moeten doen wat hier gevraagd wordt.
 

Bijlagen

  • AfbeeldingInvoegen.xls
    42 KB · Weergaven: 487
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan