• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding meekopieren met cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick90

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2013
Beste Allemaal,

Ik heb een tijd terug een file gemaakt waarbij een rapport gemaakt wordt uit allerlei gegevens.
Nu staat daar in cel L64 een afbeelding, die gekopierd wordt in allerlei andere cellen (afhankelijk van gegevens)

Dit bestand heeft het tot feilloos gedaan, maar nu wordt de cel constant overgenomen zonder de afbeelding die in cel L64 staat. (En wordt er dus een lege cel weergegeven)
Helaas heb ik dit bestand inmiddels in veel van onze bestanden verwerkt en hoop ik dat het met een paar simpele handelingen te verhelpen is. Ik krijg het zelf echter niet voor elkaar.

Graag jullie deskundige hulp.

Nick

Inmiddels heb ik de oplossing hiervoor gevonden. Het blijkt dat de afbeelding iets buiten de desbetreffende cellen is gaan vallen waardoor de afbeelding niet meer aan de desbetreffende cel L64stond. Toevalligerwijs ben ik erachter gekomen door de afbeelding iets te verzetten.

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan