afbeelding niet altijd te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
het is niet zo belangrijk maar ik heb een paar weken geleden iets raar ondervonden. ik had op mijn website een afbeelding gezet waarop je moet drukken om naar de homepagina te gaan.
nu het rare was dat sommige personen de afbeelding normaal konden zien en andere helemaal niets zagen (zij zagen dan gewoon een open ruimte), terwijl al deze personen internet explorer hadden, dus niet netscape of dergelijke.

Ja...

Kun je de link van die site er ook bijzetten, dan kunnen we voor ons zelf kijken.

Ik heb soms ook wel eens lege ruimtes op plekken waar plaatjes zouden moeten staan, bij mij komt dat omdat ik bijna geen koekjes accepteer, hierdoor wordt niet ook altijd maar de pagina volledig geladen en daardoor niet goed afgebeeld op m'n scherm.

Zoiets dergelijks zal er bij de meeste voorkomen, op een of andere wijzen wordt dan gewoon de pagina niet lekker ingeladen, als je zeker weet dat de een het wel kan en de ander niet.

Als niemand het nou kon dan zou gewoon de verwijzing van het plaatje niet goed staan op jouw html paginas.

grtjs jjw

mjah laat dan maar, het zal dan wel door de cookies zijn. ik had de afbeelding er vorige week al af gedaan en vervangen door een gewone link

Nee

Nee het komt niet altijd door cookies dat is niet wat ik probeerde uit te legen, als iemand een inernet site opvraagt via een www.adres.nl dan gaat de computer in theorie in 1 klap alle data naar de pc downloaden en laat dat verbeelden tot een prachtige internet site op de monitor, tijdens dit proces gaat er wel een wat fout, als ik bv alle cookies weiger die een adres met zich mee brengt dat gaat er dus tijdens dat laad proces heel veel fout en zie ik vaak niet alles, als iemand dit niet doet en gewoon alles accepteert dus eigenlijk het proces niet stoort dan gaat het toch nog wel eens fout, als diegene daarna op de refresh knop zou drukken ziet hij 9 vd 10 keer daarna wel alles.....

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan