Afbeelding niet zichtbaar, wel op print

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demetrya

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2011
Hallo,

In een Word-document heb ik een instructieboekje opgesteld. Nu print ik deze uit en verschijnt er op de print een logo linksonder op alle oneven pagina's. Het logo is niet zichtbaar in het Word-document en ook niet op het afdrukvoorbeeld. Ook als ik het document opsla als PDF, wordt het logo niet weergegeven. Dit logo moet verwijderd worden, want het zit op een erg onhandige plek. Weet iemand hoe ik deze zichtbaar kan maken in Word?

Bijlagen

Ik kan het voor je reproduceren, dat is al heel wat. Het zit dus duidelijk ergens in het document. Maar ik kan voorlopig ook niks vinden, al denk ik dat het ergens in de voettekst moet zitten omdat het alleen op de oneven pagina's voorkomt. Maar ik blijf zoeken, want dit is wel een heel bizar probleem :).
Ik was te snel: de oplossing is eigenlijk simpel. Breng het document terug naar standaard papierformaat, dus niet meer op Katern zetten. Nu zul je zien dat de oneven pagina's in de voettekst een afbeelding hebben! Die kun je dan verwijderen, en daarna weer er een katern van maken.

Oh superbedankt, daar had ik nog niet aan gedacht. Probleem opgelost :thumb::d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan