afbeelding op mappen zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
hallo allemaal,ik had een vraagje ik wil op mijn muziek mappen de afbeelding van de artiest doen maar dat werkt niet echt,ik heb geprobeerd om op de map met me rechter muis aan te klikken,dan naar eigenschappen te gaan,dan naar aanpassen,en dan afbeelding kiezen dan zet ik de artiest er op en zie ik het op het voorbeeld maar druk ik dan op toepassen en ok dan zie ik hem dus niet op me map verschijnen weet iemand wat of hoe dit moet alvast bedankt n van zetten

Staat de weergave van je mappen op miniatuur?
Zo niet zet 'm daar op en zie het resultaat! :D

mappen met afbeeldingen

enw aar kan ik dat vinden om op miatuur tezetten ?? groetjes nvan zetten

Ik heb een paar mappen op het bureaublad staan maar daar kan niet kiezen voor beeld --> miniatuurweergaven ?

Zet maar in je map een jpg plaatje

Als je op eigenschappen drukt (bijv. jouw muziekmap) van de map die je wil veranderen, dan op aanpassen en de rest wijst zich vanzelf

reactie terug

hallo allemaal nou heb al die dingen geprobeerd maar niks lukt er van wie kan mij verder helpen vreindelijke groet nick van zetten

Als je rechts klikt op de map die je van een afbeelding wil voorzien en je klikt dan op eigenschappen en op aanpassen kan je in het middelste gedeelte een afbeelding kiezen. Als je daar op klikt en de afbeelding zoekt die je wilt en dan op toepassen klikt zou je die moeten zien verschijnen op je map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan