afbeelding scherper maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo,

ik heb een logo met tekst waar de teskt van onscherp is met wel progr. kan ik dat scherper maken heb er geen idee van hoe dat ook moet en met welk prog.
wie kan mij helpen?

alvast bedankt.

reactie

Als je tekst met het programma Illustrator maakt, kun je het later oneindig vergroten zonder kwaliteits-verlies, wanwege het gebruik van vectoren in dat programma.

Hallo,

bedankt voor je reactie maar ik had het niet over vergoten want dat is het namelijk al wil het alleen scherper maken

Geplaatst door Wilie wortel
Hallo,

bedankt voor je reactie maar ik had het niet over vergoten want dat is het namelijk al wil het alleen scherper maken
het beste kan je alles overtekenen in Illustrator. Dan kan je eindeloos vlijmscherp verschalen.

dankje wel voor de link maar helaas heb ik er niks aan is namelijk een proef versie

Maar het was wel antwoord op je vraag :) Het programma kan je niet gratis verkrijgen.

ik heb dat al geprobeerd namelijk in verschillende photo.programma,s die ik heb maar ik vraag het eens bij mij op het werk

Geplaatst door Wilie wortel
ik heb dat al geprobeerd namelijk in verschillende photo.programma,s die ik heb maar ik vraag het eens bij mij op het werk
Je krijgt je logo en tekst alleen scherp als hij vector-based is.

Het ligt er natuurlijk aan hoe scherp je hem wil hebben he...
Bij mij volstaat een verscherpende filter.

Je krijgt je logo en tekst alleen scherp als hij vector-based is.
Volgens mij hebben we het nu wel door :)

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan