Afbeelding uploaden: hoe standaard gemaximaliseerd venster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hallo,

Vraagje:
Ik moet zeer regelmatig foto's uploaden. De website staat dit alleen toe 1 voor 1, dus ik kan er niet meerdere tegelijk selecteren.

Nu zitten er dusdanig veel foto's in mijn mapje dat ik elke keer wanneer ik een foto moet selecteren ik me ''suf'' zoek naar de betreffende foto. Eerst elke keer het venster maximaliseren zodat ik zoveel mogelijk foto's in beeld zie en daaruit makkelijker de juiste kan kiezen.

Mijn concrete vraag is dan ook:
Is het mogelijk om het scherm waarin je foto's moet selecteren / uploaden standaard gemaximaliseerd weer te geven?

Ik lees graag jullie reacties en tips,

Groetjes,

Jolanda

naar welke site wil je het uploaden ?

en wat is de bedoeling voor het uploaden van de foto,s een foto album ?

en welke besturing systeem draai je ?

Een regionaal prikbord (zelfde principe als Marktplaats)

Windows 7 Home Premium

Nee, eigenlijk niet.

Als ik op een website ene bestand wil uploaden dan krijg ik een scherm in beeld te zien dat ongeveer 50% van het beeldscherm in beslag neem.
Ik heb wel eens begrepen dat het mogelijk is om dit venster (waarin je dus een foto gaat kiezen) op maximale grootte te laten openen.
Op die manier is het kiezen van foto's veel makkelijker, des te groter het scherm des te meer foto's je kunt zien.

(natuurlijk kan ik dit met de hand groter maken, maar als dit gewoon standaard zo opent is het nog fijner).

dus het scherm van de printscreen die ik je net stuurde dat scherm wil je groot laten openen

Ja dat klopt inderdaad heb me Windows een beetje aangepast vandaar

welke browser gebruik je voor je internet

als je met mozilla firefox het venster naar de gewenste grote aanpast dan blijft hij hem openen op die grote

heb het zelf net even getest en bij mij doet hij het

in ieder geval ik denk dat hij doet wat jij bedoelt

Bedoel je Internet Explorer 8?

Waar vind ik dat programma mozilla firefox?

aah.. op die manier.
Ik weet niet of ik iedereen daar enthousiast voor ga krijgen, maar het is het overwegen zeker waard.
Bedankt voor de snelle en goede reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan