Afbeelding verkleind invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

G@itP

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
Als ik een afbeelding wil invoegen in een mail dan kan dit natuurlijk via de functie "afbeelding per email verzenden" van XP.

Nu wil ik graag direct vanuit Outlook de afbeeldingen selecteren als bijlage, maar dan worden de afbeeldingen niet verkleind. Is er een mogelijkheid om direct vanuit Outlook een afbeelding verkleind in te voegen, uiteraard zonder gebruik te maken van een resize programma.

G@itP zei:
Als ik een afbeelding wil invoegen in een mail dan kan dit natuurlijk via de functie "afbeelding per email verzenden" van XP.

Nu wil ik graag direct vanuit Outlook de afbeeldingen selecteren als bijlage, maar dan worden de afbeeldingen niet verkleind. Is er een mogelijkheid om direct vanuit Outlook een afbeelding verkleind in te voegen, uiteraard zonder gebruik te maken van een resize programma.

Ik gebruik Outlook 2002 en Outlook Expres. Ik ben in beide programma`s nog nooit zoiets tegengekomen, maar ik kan het over het hoofd hebben gezien. Voor het verkleinen gebruik ik Adobe fotoshop, met een paar muisklikjes is het klaar. I

Ik ben er al achter, met outlook 2003 is het mogelijk om de bijlagen te verkleinen naar 3 formaten, klein, normaal en groot.

Simpelweg de bijlage invoegen bij een nieuw bericht, en dan staat rechts in beeld bijlage opties. Van daaruit is het mogelijk om in outlook te verkleinen.

Ha die G@itP

Toen ik je berichtje vanmiddag op mijn werk las zag ik inderdaad dat dit bij OL2003 zo werkt. Ik had het hier nooit gezien omdat ik praktisch nooit afbeeldingen verstuur op mijn werk. Anyway, fijn dat je de oplossing hebt gevonden!

Groet!

Laatst bewerkt:
Trouwens, vergeet niet de vraag te sluiten als ie is opgelost......:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan