• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding weergeven met keuzemenu (foutmelding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

1965Peter

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2016
Beste allen,

ik ben een formulier aan het ontwerpen waarin de verkoper via een keuzemenu een product selecteert. Om dit professioneel op te stellen wil ik dat er op het formulier een afbeelding van het product komt, welke afhankelijk is van de keuze uit het dropdown menu. Na een aantal filmpjes en forums en vele pogingen, loop ik vast op de laatste stap. Ik gebruik INDEX en MATCH als gedefinieerde naam en die moet in de formulebalk na het selecteren van de afbeelding, maar krijg de foutmelding: "De verwijzing is ongeldig". Ik heb de afbeeldingen met uitlijnen perfect in de cel gezet, maar dit heeft niet geholpen. Ik heb een voorbeeldbestandje nagemaakt waar deze melding zich helaas weer voordoet. Kan iemand mij vertellen wat ik (waarschijnlijk) verkeerd doe? Iedereen alvast bedankt voor de tijd.

Met vriendelijke groet,
Peter

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heel scherp, wordt maar eens tijd om Excel ook op engels te gaan zetten. In ieder geval bedankt, ik ben geholpen!

Met vriendelijke groet,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan