Afbeelding weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

doorn296

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Ik heb iets gedaan waardoor de afbeeldingen niet meer worden weergegeven. Ik zie alleen een pictogram met een tekst.
Hoe kan ik dit herstellen?

Hans Doorn

bedoel je als de afbeeldigen in de map staat dat ze niet worden weergegeven of als je erop dubbelklikt om ze te bekijken?

Afbeeldingen

bedoel je als de afbeeldigen in de map staat dat ze niet worden weergegeven of als je erop dubbelklikt om ze te bekijken?

Het betreft volgens mij alles wat JPG plaatjes betreft in mijn mail. Ik krijg alleen in de linkerbovenhoek een heel klein plaatje (altijd dezelfde) te zien met tekst.
Waar ik nu dit tik staan aan de zijkant alleen maar blokjes met het plaatje en een tekst b.v. evil. Als ik met de rechter muisknop op afbeelding weergeven klik komt hij wel te voorschijn:evil:

sorry maar ik begrijp het nog altijd niet zo goed :confused:
ik ben een beetje in de war vandaag :o

kan je misschien even een screenshot tonen daarvan?

sorry, maar ik zie niets anders gepost dan een quote van mij :confused:

Bijlage

Als het goed is staat hij hier nu onder

Bijlagen

• ScreenHunter_02 Dec. 16 22.46.gif.gif
    ScreenHunter_02 Dec. 16 22.46.gif.gif
    26,4 KB · Weergaven: 69
heb je dat probleem over heel vista of alleen op het internet?
dit heb ik nu nog nooit gezien :shocked:

Ik heb dit met internet en met mails die ik ontvang.
Als ik dubbelklik op een pictogrammetje geeft hij ook vaak de foutmelding :
Onderbreking door JScript-runtime-fout-Object wordt verwacht.
Daarna reageert Internet Explorer niet meer.

voor mij is het ook maar een beetje gokken naar de mogenlijke oorzaak, maar het zou misschien wel spyware kunnen zijn.

scan daarom je pc eens met superantispyware en malwarebytes

maar je hebt dus geen problemen met afbeeldingen te bekijken die bijvoorbeeld in de standaard-map "afbeeldingen" staat?

Als het goed is staat hij hier nu onder

Ik zie hier geen pictogram maar alleen maar tekst. Wat moet ik zien. Zie je helemaal geen pictogrammen meer in mappen? Probeer het probleem eens wat duidelijker te omschrijven.

Geen plaatjes

Met pictogrammetjes bedoel ik de kleine pictogrammetjes aan de linkerkant voor de tekst bv bij Smiles eerst een pictogrammetje, daarna : confused. Bij lettertypes zie ik alleen maar hokjes met een heel klein pictogrammetje. Dit geldt alleen bij internet en e-mails dat ik geen afbeeldingen (GIF ) etc. kan zien. Een enkele keer met de echter muisknop wel. Op het bureaublad kan ik alles gewoon zien, dus alle mappen en ook de map afbeeldingen en fotos werken normaal.

Heb je onlangs wat gewijzigd aan de instellingen van je browser. Heb je er ook last van in een ander browserprogramma

Afbeeldingen

Telwat,

Je hebt me gered. Er was iets veranderd in de instellingen Internet Explorer.
Als je naar Extra gaat, daarna naar Internetopties, dan geavanceerd.
Hier was op de een of andere onverklaarbare wijze het vinkje afbeeldingen weergeven weg. Weer aangevinkt en ik zie alles weer.

Aleen bedankt!!!!:thumb::thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan