Afbeeldingen alleen op te slaan als naamloops.bmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Zie de titel.

Nee mijn temp I-net files staan niet vol. Iemand enig idee hoe ik het nu weer moet oplossen?

Edit: Titel moet uiteraard zijn naamloos maar dat kan ik niet meer aanpassen.

Laatst bewerkt:
Methode voor oorzaak 3
Methode 1
Open de map Tijdelijke Internet-bestanden en zoek naar de afbeelding die u probeerde op te slaan.
Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding en klik op Openen.
Wanneer de afbeelding in Internet Explorer is geladen, klikt u met de rechtermuisknop op de afbeelding en kiest u Afbeelding opslaan als . De naam en het bestandstype zijn nu juist.
Methode 2
Typ het pad naar de afbeelding die u wilt opslaan.
Wanneer de afbeelding in Internet Explorer is geladen, klikt u met de rechtermuisknop op de afbeelding en kiest u Afbeelding opslaan als . De naam en het bestandstype zijn nu juist.
Methode 3
U kunt het bestand ook opslaan in de indeling BMP en het bestand vervolgens omzetten in de gewenste bestandsindeling met een editor voor grafische bestanden.

Deze drie methoden werken wel maar het zoeken naar de bestanden in de temp is een hels karwij.
En om telkens de handeling van het URL intikken is wat veel werk. Zeker als je veel plaatjes af te gaan hebt.

In ieder geval een tijdelijke oplossing gevonden; daarvoor dank.

Zoals ik zie; geen probleem met de temp en ook niet met gebruikersnaa/wachtwoord.

Verder heeft je tweede link ook geen zoden aan de dijk gezet. Dit probleem had ik al eerder en het is toen opgelost door te formatteren (mede met een hoop andere problemen hoor) maar daar heb ik even weinig trek in.

Ik zal even verder moeten zoeken. Als iemand nog een link heeft hoor ik dat graag.

Hééééélllll mischien dat Extra > internetopties > geavanceerd > standaardinstellingen herstellen helpt...

Zoek ook eens op Google met "unitled.bmp" als je dat nog niet had gedaan ;)

Laatst bewerkt:
Goed bedacht maar dat had ik al gedaan. Hielp helaas niet.
:)

Ik lees ook overal dat je nadat je je temp-mappen geleegd hebt dat je eerst opnieuw op moet starten.

Lijkt me dat je dat ook geprobeerd hebt, maar meld het toch maar even.

Dát heb ik niet zien staan. Alleen IE opnieuw opgestart. Ik zal zo even een full reboot doen.
:thumb:

Mijn temp files legen nu bij elke opstart. Na een paar dagen leek dit te helpen.

Al heb ik het nog steeds af en toe maarja. Dan hebben we altijd ons vurige vosje nog :cool: .

Thx ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan