Afbeeldingen bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinky666

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Ik heb problemen met het openen van mijn afbeeldingen die op mijn computer staan. Terwijl ik dit eerder niet had. Als ik een afbeelding wil openen wil hij microsoft office 2000 premium installeren. Maar vraagt op een gegeven moment om een cd te plaatsen daarvan. Blijkbaar plaats ik steeds de verkeerde alhoewel er wel ´office 2000/1´ op die cd staat. Hij vraagt dan:

Het bestand microsoft office premium is geen geldig installatiepakket voor het product microsoft office premium 2000. zoek het installatiepakket data1.msi in een map waar vanuit u microsoft office 2000 premium kunt installeren.

Ik weet nu niet wat ik verder moet doen. Kan iemand mij helpen?

Welk programma opende voorheen als je op een afbeelding klikte?
Als dat Microsoft Photo Editor was (dat op de Office cd-rom staat), klik dan eens met je rechter muisknop op een afbeelding terwijl je Shift ingedrukt houdt.
In het snelmenu zie je nu ook de optie Openen met...
Klik hierop.
Zet in het venster dat nu verschijnt een vinkje bij Dit programma altijd gebruiken om dit type bestand te openen.
Selecteer Photo Editor (PHOTOED) in de lijst en klik op OK.
Je foto's worden dan weer in Photo Editor geopend.
Het programma Photo Editor (Photoed.exe) hoort in de map C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PhotoEd te staan. Als het daar om een of andere reden niet meer staat, werkt bovenstaande niet en moet je het inderdaad van de Office cd-rom installeren.
Stop de Office cd-rom in de cd-romdrive.
Klik in Verkenner met je rechter muisknop op de cd-romdrive en klik op Verkennen.
Klik in het rechter venster op Data1.msi, wat inderdaad het installatiepakket is.
Er verschijnt dan een scherm waar je kunt kiezen voor Onderdelen toevoegen/verwijderen.
Klik daarop. In het venster dat dan verschijnt vind je de Photo Editor onder Office-hulpprogramma's.
Selecteer het programma en klik op Nu bijwerken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan