afbeeldingen downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Ik heb een groot probleem van het downloaden en opslaan van afbeeldingen van internet. Als ik een eenvoudig plaatje download en opsla, staat mijn computer een halve minuut compleet geblokkeerd. Weet iemand hoe ik snel afbeeldingen kan downloaden en opsla, zonder dat mijn computer tijdelijk vast zit.

Beetje vaag.

Heb je het alleen met het downloaden van "plaatjes"?
Als je op een site op een thumbnail klikt, wordt die dan wel vlot geopend?
Heb je gekeken naar de instellingen van je internet beveiliging? (of gaat het downloaden wel vlot als je die tijdelijk uit zet?)
Is je PC virus- en spywarevrij?

Het gaat eigenlijk alleen zo bij plaatjes. Wat me opviel is dat dit alleen gebeurt bij Firefox en niet bij Internet Explorer.

Laatst bewerkt:
Bij Firefox krijg je een ander downloadschermpje dan bij IE. Ook onthoud hij veel meer. Misschien moet je eens proberen de geschiedenis te wissen?

Op trage computers heb ik ook wel eens gemerkt dat hij opeens stilstaat... maar waarom jij dat alleen bij afbeeldingen en niet bij bijv. filmpjes hebt weet ik niet.

Bij Firefox krijg je een ander downloadschermpje dan bij IE. Ook onthoud hij veel meer. Misschien moet je eens proberen de geschiedenis te wissen?

Op trage computers heb ik ook wel eens gemerkt dat hij opeens stilstaat... maar waarom jij dat alleen bij afbeeldingen en niet bij bijv. filmpjes hebt weet ik niet.

Bij filmpjes downloaden duurt het soms ook een tijdje voor hij klaar is, maar dit komt omdat dit veel meer MB is en dan staat de computer niet vast.
Kun je me uitleggen hoe ik de geschiedenis wis?

Ja, dat kan. Eerst even dit: In Firefox druk je Control+Shift+Delete. Je krijgt dan een schermpje met 'Privégegevens Opruimen'. Je kan de volgende dingen aanvinken:
- Navigatiegeschiedenis
- Downloadgeschiedenis
- Buffer
- Cookies
- Opgeslagen wachtwoorden
- Geauthenticeerde sessies

Nu wat ik denk dat je bedoeld:
Druk (in Firefox!) Control+J. Je krijgt dan je (bekende?) downloadschermpje. Daar staat je hele downloadgeschiedenis in. Ruim die op en klaar. Ik hoop dat het daaraan ligt, maar ik weet zowat zeker van niet...!

Mvg,
Aaxklonp

Ja, dat kan. Eerst even dit: In Firefox druk je Control+Shift+Delete. Je krijgt dan een schermpje met 'Privégegevens Opruimen'. Je kan de volgende dingen aanvinken:
- Navigatiegeschiedenis
- Downloadgeschiedenis
- Buffer- Opgeslagen wachtwoorden
- Geauthenticeerde sessies

Nu wat ik denk dat je bedoeld:
Druk (in Firefox!) Control+J. Je krijgt dan je (bekende?) downloadschermpje. Daar staat je hele downloadgeschiedenis in. Ruim die op en klaar. Ik hoop dat het daaraan ligt, maar ik weet zowat zeker van niet...!

Mvg,
Aaxklonp

Kan ik niks mee. bij control shift delete gebeurt er niks en bij control j gaat alles vastzitten.

Je kan ook naar Extra/Privégegevens Opruimen en Extra/Downloads gaan hoor.. Ik denk dat ik je niet kan helpen, en meld mij hierbij af.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan