Afbeeldingen, Filmpjes overzetten naar PSP via USB lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo,

Ik heb gister is geprobeert om muziek en afbeeldingen en filmpjes op me psp te zetten, Maar dat deed ik via USB kabel. Ik stopte de USB kabel in me PC en in me PSP toen ging ik naar USB instellingen, Toen leesde mijn pc de PSP gelukkig wel, Maar toen ik naar muziek ging, klikte ik rechtermuisknop op een liedje, Toen kopieren naar Schijf H:
of zoiets. Toen was die klaar met kopieren naar me psp, Dus ik ging is tussen muziek kijken op mijn PSP, En toen stond er geen muziek gevonden. Ik heb het ookal met afbeeldingen geprobeert en met programma's op dezelfde manier. Maar het lukt me maar niet. Wie kan me helpen?

Is de memstick van je PSP al geformateerd?

Dat kan je gewoon met de PSP zelf doen en dan worden er verschillende mappen aangemaakt.

Elk soort bestand heeft zijn eigen map waar deze in moeten en dit hangt af van je Firmware.

Als je nu bestanden op je memstick hebt staan, maak daar een backup van en formateer de stick. Plaats vervolgens de muziek en afbeeldingen in de mappen waar ze horen.

Filmpjes moeten een bepaald formaat hebben om ze te kunnen spelen op je PSP, daarvoor raad ik je aan PSP video 9 te downloaden. Ook deze moeten vervolgens in de juiste map geplaatst worden.

:thumb:

Je moet op de memorystick een map maken met de naam MUSIC (in 99 van de 100 gevallen),
dus H:\MUSIC
en daar zet je je muziek in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan