Afbeeldingen in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

OkashiChan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Het gaat eigenlijk maar om één site waar ik een probleem heb... en daar antwoorden ze niet op mijn hulpgeklaag dus post ik het hier! =)

Op deze site zie ik geen afbeeldingen op de 'Home', noch de afwisselend roze achtergrond, noch de links 'Lees meer' naar de artikels zelf. Het vreemde is dat alles op die site vroeger wel werkte met Mozilla Firefox maar sinds die site een update heeft gekregen blijkbaar niet meer... nu moet ik enkel voor Girlscene.nl IE gebruiken, en dat ding gaat zo verschrikkelijk traag bij mij dat het gewoon een kwelling is om te doen. Ik heb alles al geprobeerd, ABP uitschakelen, met de internetopties klooien,... maar het werkt gewoon allemaal niet, en dat enkel op die ene site.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ik zou graag mijn dagelijkse portie 'girly news' terug met Firefox kunnen bekijken ipv met IE8.

Firefox 3.5.6 is de browser...

Ik zie ook gewoon alles. Wellicht eens even (als test) al je addons uitschakelen?

Ik zie het ook gwn en ik gebruik ook de nieuwste versie van firefox
probeer je cache te legen

Alle Add-Ons uitgeschakeld en terug ingeschakeld en alles gewist maar het blijft hetzelfde probleem... x[

Ik vat het ook niet, ik ben de enige met het probleem ><

Bij 'foutconsole' staat dit:

Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor ‘vertical-align’. Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.girlscene.nl/style/style.php?page=8000
Regel: 1325 (en nog een paar anderen)

Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor ‘height’. Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.girlscene.nl/style/style.php?page=8000
Regel: 65

Laatst bewerkt:
Die fouten krijg ik ook. Zie je trouwens wel de alternate text van de plaatjes? Zou je eens een screenshot kunnen maken en deze als bijlage toevoegen?

Een longshot: blokkeerd je vuurvos mischien de plaatjes afkomstig van deze site?

Oewh, dankje! Ik had wel dat ding 'Afbeeldingen automatisch laden' aangevinkt maar blijkbaar stond bij 'Uitzonderingen' die site geblokkeerd, 'k vraag me af hoe ik dat in hemelsnaam geflikt heb maar nu ik hem daar heb verwijderd werkt weer alles! =D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan