afbeeldingen internet of verkenner sturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

grotebozewolf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Ik werk met outlook express en binnen het outlookprogramma werkt alles prima. Echter als ik op internet een afbeelding zie die ik wil versturen dan lukt dat niet. Met verkenner idem.

Als ik een afbeelding heb op internet klik ik met mijn rechtermuistoets, ik klik op 'email verzenden', vervolgens kies ik voor wel of niet verkleinen van de afbeelding en dan gaat het mis.. ik krijg een venster op het scherm 'choose profile' en wat ik dan ook doe of kies er is geen optie om het plaatje te verzenden..

Outlook express is ingesteld als standaard-email-client, zowel de instellingen binnen outlook als op explorer zijn volgens mij juist. Ik heb eerder wél afbeeldingen kunnen versturen vanuit explorer maar nu dus niet meer. Enige wat ik kan bedenken is het installeren van updates of fotosoftware wat het verschil is sinds toen het wel werkte maar dat lijkt me niet logisch?

ik heb al gegoogeld maar vooral info over vista tegengekomen maar wij hebben windows xp. het schijnt iets te maken kunnen hebben met exchange ofzo maar ik heb geen idee waar ik dat kan vinden (of hoe ik er vanaf kom..)

Iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan