afbeeldingen kwijt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
154
Hoi,

Ik ben mijn afbeeldingen kwijt...de map gaat open, en er is alleen nog de voorbeelden van de afbeeldingen (XP) erin...alle mijn foto's en andere afbeeldingen ben ik kwijt...
Ik kan ze nergens vinden...zelf via zoeken, ik heb niks verwijderd...

Weet iemand een oplossing om ze terug te vinden?

Ik had foto's van mijn dochtertje in deze map...nu ben ik ze kwijt:(

Groetjes,

Espoir
 
hoelang heb je die fotos op je pc staan?
heb je echt niets gedaan met software of systeemherstel of iets dergelijks?
 
probeer anders systeemherstel eens
 
hoi,

ik heb de foto's sinds april 2004 (aanschaaft nieuwe pc),
ik heb gisteren een nieuwe spelletje voor mijn dochtertje geinstalleerd met cd-rom verder ik heb net een systeemherstel gedaan. Zelf met systeemherstel krijg ik ze niet terug...

Hebben jullie misschien een andere oplossing?:(

Groetjes,

espoir
 
hoi,

wat ik niet begrijpen is dat nu via zoeken krijg ik een paar van de foto's wel te zien maar ik kan ze niet open maken. Ik krijg een venster met:

probleem met snelkoppeling:
het item waarnaar deze snelkoppeling verwijst is gewijzigd of verplaatst waardoor deze snelkoppeling niet goed meer werkt....

wat ik raar vind de snelkoppeling verwijsd naar dvdx2...het heeft toch niks mee te maken!!!!:8-0:

groetjes,

Laurence

PS: ik had net een systeemherstel gedaan naar vorige maand en toch steeds niks....en ik weet dat ik de foto nog afgelopen maandag gekeken heb...
 
Beste Bruno,

wat is het voor software, ik ken hem niet?

groetjes,

espoir
 
Easy Recovery is een programma waarmee je bestanden kunt terug halen. Ik heb zelf een probeer versie gebruikt en het werkt prima. Zelfs van een geformateerde schijf haalt het programma nagenoeg alles terug.
 
beste Bruno,

hij heeft blijkbaar niks gevonden...of ik heb niet goed gezocht...:D

Verder krijg ik nu steeds de snelkoppeligen te zien...zelf via systeem info kan ik niks vinden???

:8-0: wie heeft nog een oplossing....aub???

Groetjes,

Espoir
 
Hoi,

ik probeer van alles, ik zoek overal....ik kan ze steeds niet terugvinden...
Ik heb nu een programmetje gedownload Pc inspector file recovery...
maar als hij iets vindt krijg ik raar bestanden te zien...weet iemand hoe ik moet het doen om meer details van deze bestand te zien...?

Of weet iemand een weg om toch in de prullenbak te kijken, ik denk niet dat ik ze verwijderd heb maar je weet het maar nooit...
Ik mis zo mijn foto's .....:(

Groetjes

Espoir
 
niet opgelost

Hoi,

mijn probleem is steeds niet opgelost...:(

Ik denk gewoon dat ik de foto's echt kwijt ben...

Pech gehad....

Nog bedankt voor jullie hulp...:thumb:

groetjes

espoir
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan