Afbeeldingen niet meer zichtbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkBrink89

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2015
Berichten
36
Beste Forumleden van Word,

Sinds enkele dagen krijg ik in mijn word documenten de afbeeldingen niet meer te zien.

Ze zijn niet weg er zit alleen een wit vlak ter grootte van de afbeelding met een zware rand. Wanneer ik de terugloopinstelling verander naar transparant zijn ze in ene wel weer zichtbaar...

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Na mijn beter weten in heb ik niks aan instellingen veranderd er is volgens mij wel een update geweest misschien ligt het daaraan. Maar dan alsnog hoe krijg ik ze weer zichtbaar?

Ik gebruik Office 2013, hoop dat jullie mij kunnen helpen tijdens het maken van een reader voor mijn studie vind ik het persoonlijk irritant als ik het niet kan zien.

Met vriendelijke groet,

Mark van den Brink
 
Hoi Mark

:confused: Och ? zoiets heb nooit gezien ... kan je geen een klein screenshotje maken en hier plaatsen ? :(

Kijk maar FF of je zoiets helpen kan ?? -->> KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
Kun je het document niet plaatsen? Dat kijkt toch een stuk makkelijker.
 
Zo ziet het bij mij eruit, verander is de terugloop dan zie ik hem wel gewoon.

test.jpg

Het document opsturen zal niet echt nut hebben bij mijn medestudent werkte hij wel gewoon dus ik neem aan dat het gewoon een instelling is??
 
Dan is een plaatje van je instellingen op zijn plaats :). Maar je geeft aan dat je er sinds een paar dagen last van hebt, dus je moet een keer wat veranderd hebben. Want heb je het bij alle afbeeldingen?
 
Dan is een plaatje van je instellingen op zijn plaats :). Maar je geeft aan dat je er sinds een paar dagen last van hebt, dus je moet een keer wat veranderd hebben. Want heb je het bij alle afbeeldingen?

Meer na een update, en inderdaad alle afbeeldingen =D
 
Gevonden bij opties onder geavanceerd stond: Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven aangevinkt!

Die moest uit nu werkt hij wel weer!

Mag ik jullie bedanken voor jullie tijd in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan