afbeeldingen niet zichtbaar alleen een rood kruis

Status
Niet open voor verdere reacties.

vilavoltaboy

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Bij sommige internet pagina's zijn niet alle afbeeldingen zichtbaar. Er staat dan alleen een rood kruis doorheen. Als ik via menu probeer om de afbeeldingen zichtbaar te maken dan lukt dit niet.

Ik heb xp en regelmatig doe ik updates.
Waar kan het aan liggen.

groetjes vilavotlaboy

Ik heb dus het zelfde probleem alles langs gelopen qua settings die zijn aan gedragen.

Ik heb geen firewall op de pc en java is geinstalleerd, sommige sites komen goed door, andere half, en een aantal komen helemaal niet goed door.
Een enkele keer gaat het goed maar dat komt denk ik, omdat ik heb ook met winsockfix en lspfix gewerkt, dacht mischien dat dat er mee te maken had.
Ook dat hielp niet perfect want vaak kan ik maar 1 keer de site goed zien waarna het weer fout gaat.

Ben zelf niet een n00b maar ben ook niet iemand die zeer veel weet, maar heb het gevoel dat het in de host file zit of in het winsock gebeuren.
Netzoals er soms geen internet verbinding meer is na het verwijderen spyware of half dan wel fout verwijderde software.
Maar is net zo goed mogelijk dat het een register verhaal is.

Maar zou niet weten hoe ik die 3 stuk voor stuk uit zou moeten pluizen.

Ben bekend met het gebruik van HijackThis, Regclean, Adaware en soortgelijke programma's en heb verder nix vreemds kunnen vinden.
Ook winsockfix en lspfix kunnen het probleem niet definitief oplossen.
Er is dus meer aan de hand lijkt het wel.

Ben nu ten einde raad

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan