• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afbeeldingen ordenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

edo1960

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Beste allemaal,

ik heb een document waarin kleuren en namen bij elkaar horen. de kleuren zijn als afbeelding in een cel geplaatst (of liggen ze er bovenop?), de naam staat in de cel ernaast. Als ik het geheel selecteer en alfabetisch wil ordenen blijven de kleuren/afbeeldingen staan en worden alleen de namen gealfabetiseerd. Wat te doen?

Alvast bedankt voor de tips en het meedenken,

Edo1960

P.S. Uploaden van het bestand lukt niet maar stuur ik graag toe. Ook na de tips van popipipo krijg ik het bestand niet geupload.

Laatst bewerkt:
Beste edo1960 ;)

Een bestandje zegt zoveel meer dan woorden.

Groetjes danny. :thumb:

P.S. Uploaden van het bestand lukt niet

Ontdoe het bestand van irrelevante informatie en beperk de relevante informatie tot een beperkte hoeveelheid en zip het bestand daarna.

Het moet wel heel gek lopen als het dan nog niet gaat :thumb:

Beste edo1960 ;)

Maak altijd een nieuw bericht aan ipv je begintopic altijd aan te passen, zo kan men ook zien dat je gereageerd hebt.

Het bestand mag niet meer dan 100Kb bedragen.
Zoja dan moet je het zippen of rarren.

Klik op Beheer bijlagen en ga op zoek naar je bestandje op je computer.

Hopelijk gaat het nu.

Ik denk dat het aan mijn computer ligt. Het is een klein bestandje maar niks lukt. Ook een ander bestandje geprobeerd, ging ook niet..........

Beste edo1960 ;)

Kan je het nergens anders plaatsen via een andere site of zo.
Stuur anders het bestandje door naar mijn email adres en ik zal het dan hier plaatsen.
Email vindt je bij mijn gegevens.

groetjes Danny. :thumb:

Beste edo1960 ;)

heb bestandje thuis ontvangen en bekeken.
Het is 5 Mb groot, dit kan je hier nooit op plaatsen.

Heb gezien dat het allemaal afbeeldingen zijn die over de cellen staan.

Zal proberen het bestandje op mijn site te zetten en ernaar te verwijzen.

Zie hier het bestandje.

Laatst bewerkt:
Beste edo,

In bijlage je sterk vereenvoudigde bestand met een mogelijke aanpak en een (zij het summiere) uitleg.

Bijlagen

Thnx

Top, ik moest even kijken wat je bedoelde, maar het werkt. Bedankt, ik ga ermee aan de slag. Prachtig programma is het toch.......

Groeten,

Edo1960

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan