Afbeeldingen samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauriceH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
2
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem. Ik werk met uitzendsoftware. Deze software kan automatisch brieven genereren. In deze brieven kan ik tekstvelden mergen die in de database staan, zoals Naam, Adres, Woonplaats etc.

Wat niet in de applicatie (en dus in de database staat) zijn logo's van onze opdrachtgevers. In sommige gevallen is het echter wel wenselijk dat deze toch in de brief terecht komen.

Mijn vraag:
Is het mogelijk om het logo van één van onze opdrachtgevers automatisch in de gegenereerde brief te krijgen?

Dus: Als in de brief staat: u bent werkzaam voor OPDRACHTGEVER A, wordt automatisch het logo van OPDRACHTGEVER A aan de brief toegevoegd.

Ben heel benieuwd of iemand hier een slimme oplossing voor heeft!
 
maurice,

als het niet in de database staat, kan je het er ook niet uithalen. ik denk dat het binnen acces wel mogelijk is, maar dan moet je je gegevens naar access exporteren, daar een tabel hebben met de verschillende logo's en vandaaruit een rapport creëren.

steven
 
maurice,

als het niet in de database staat, kan je het er ook niet uithalen. ik denk dat het binnen acces wel mogelijk is, maar dan moet je je gegevens naar access exporteren, daar een tabel hebben met de verschillende logo's en vandaaruit een rapport creëren.

steven

Bedankt voor je reactie. Wat als ik de data wel in de database kan zetten (handmatig). Dan staat het wel niet in de applicatie, maar in ieder geval wel in de database zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan