Afbeeldingen selecteren met rechtermuisknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

roosvo

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2004
Ik kan met mijn rechtermuisknop geen afbeeldingen op internet selecteren om op te slaan ook al is dat toegestaan. Meestal doet hij niets en soms als ik de muis beweeg komt er een rond bord met een schuine streep erdoor.Betekent dit dat mijn computer deze mogelijkheid niet heeft? Moet deze mogelijkheid ingesteld worden en zo ja hoe? Ik vind het erg jammer en hoop dat iemand een oplossing heeft om mijn computer maan te passen.
Groetjes Roos

Je hoeft toch alleen maar op het plaatje te gaan staan met je muis, rechtsklikken, in het menuutje wat je dan krijgt kies je "Afbeelding opslaan als..."

Als je de muis beweegt met een ingedrukte rechtermuisknop krijg je inderdaad zo'n een rond bord met een schuine streep.

Wat voor muis heb je als ik vragen mag, welk merk, jij hebt het over een rond bord als je dan weer wilt bewegen, het lijkt een beetje op klik en sleep in 1 functie, als je eenmaal op de knop hebt gedrukt dat je wilt slepen, dit mag uiteraard niet op een internetsite en dan vandaar dit bord.
Het is maar een gok hoor maar kijk eens in de instellingen van de muis, mischien dat als he dit uitzet als het aan staat dat het voorbij is.

Laatst bewerkt:
rechtermuisknop

Ik heb een microsoft ps/2 muis.Als ik op een afbeelding ga staan en klik doet hij niks.Dit is alleen op internet voor de rest werkt hij prima.Bij een grote afbeelding krijg ik als ik erop ga staan een menuutje waar opslaan ook bij staat.
Roos

Noem eens een site waarbij dit dan niet kan, als je het wel bij grote afbeeldingen mag??
Vreemd om te lezen.

rechtermuisknop

Ik snap er ook niks van Bij alle sites waar ze adviseren om op de rechtermuisknop te klikken om de afbeelding op te slaan.Animaties en cliparts lukt niet grotere foto's hoef ik niets voor te doen.Menuutje verschijnt vanzelf met aanwijzen.
bij mijn muisopties kan ik niks verkeerds ontdekken.
gr Roos

Noem nou eens zo'n site, we zijn volgens mij trouwens nog de enigste die wakker zijn.
Heb je niet toevallig de knoppen omgedraaid in de instellingen, voor linkshandige mensen dus??

Laatst bewerkt:
Nou die site doet helemaal niets, voor mij een onbekende site, maar zoals ik al zei, je hebt niet toevallig de muis voor linkshandige ingesteld??

rechtermuisknop

Hoi JJW

Nee ik heb mijn muis echt niet omgedraaid.Ik hoorde dat het misschien ook aan mijn videokaart kan liggen(video On Board)Het is mij niet bekend hoieveel vermogen dat ik heb maar misschien te weinig.Hoeveel heb je nodig??
Groetjes Roos

ik vindt dat erg ver gezocht, de video kaart heeft op zich niets te maken met right click optie van de muis, ik kan me eigenlijk maar 2 dingen bedenken, muis opties niet goed of de internetsite heeft die funcites niet aan staan.
Sorry maar meer weet ik niet.

Eindelijk is het probleem opgelost.Ik had bij google toolbar de optie popups blokkeren aanstaan. Stom hoor maar daar had ik niet aan gedacht.Iedereen bedankt voor de moeite om mee te denken.
Groetjes Roos:o :o

Ben uiteraard heel blij voor je maar moet helaas wel zeggen dat ik e niet kan voorstelen dat de google toolbar (heb ik ook) dit veroorzaakt.
Nogmaals, ben blij dat het weer werkt hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan