Afbeeldingen / tabellen op linkerpagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter awoud
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

awoud

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Medestrijders,

Voor een verslag moet ik gebruikte afbeeldingen en tabellen op de lege, ongenummerde, linkerpagina zetten. Weet iemand een andere manier dan in het definitieve verslag pagina's invoegen en deze niet meenummeren (dus met extra secties) waar na een aanpassing toch tekst inkomt?

Alvast bedankt!

ik dacht dat ik dit wel kon, ben door mijn medestudenten met de schone taak opgezadeld dit voor elkaar te krijgen.. :(

Vind ik eerlijk gezegd geen goede manier van werken.
Er zijn verschillende manieren om afbeeldingen toe te voegen.

Ofwel voeg je de afbeeldingen in binnen het verslag dat je maakt en zorg je dat ze genummert zijn. Op het einde van het verslag kan je dan een lijst met figuren maken.

Andere mogelijkheid is dat je ze allemaal toevoegt op het einde en deze ook nummert. Bijlage 1,2,3,.. En binnen je verslag dan verwijst naar de bijlagen.

Als je op de linkerpagina af en toe een afbeelding zit en op de andere pagina's dan weer niet valt dit nogal "amateuristisch" uit.

Dag Awoud,

Maak gewoon je document zonder de afbeeldingen en tabellen. Maak daarnaast een ander document met de afbeeldingen en tabellen.
Druk je tekstdocument af en druk op de achterkant van deze afdrukken op de juiste pagina de afbeeldingen en tabellen.

Gegroet,

Axel.

Afbeeldingen

Het verslag is ingeleverd met afbeeldingen op rechterpagina. Toch geslaagd.

Jammer, ik heb het maar opgegegeven. Handmatig was een optie maar heel bewerkelijk.

Awoud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan